![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Volvo S40 2.0 16V
|
Binnenspatbord verplicht?
Zoals de titel het al zegt,is dit verplicht voor de keuring?
|
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
mijn eerste 306ke had standaard links achter geen binnenspatbord, en heb hier nooit een opmerking over gehad... dus denk ni da da een probleem kan geve
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Aah,ok..heb trouwens ook geen binnenspatborden vanachter standaard,enkel vanvoor.
Anyway,dees week es checke op de keuring ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Car: volvo 944 turbo
|
persoonlijk denk ik niet dat dat verplicht is maarwel aan te raden om dat te laten hangen voor vuil en vocht tegen te houden voor het geen er achter zit en roest te voor komen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Car: Seat Leon 1M
|
Dat is niet verplicht hoor.
Ik heb onlangs naar de keuring gebeld omdat mijn binnenspatborden helemaal kapot zijn door het schuren van mijn banden. Ze dienen enkel om het vuil en het water tegen te houden. grtz |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
Car: volvo-rwd 240
|
Dus je mag ze zonder probs bijkomend plaatsen?
Onze wagen heeft er achteraan standaard geen opzitten. Deze bestaan als aftermarket modellen en die willen we dus plaatsen. Lijkt me geen probleem te zijn. Ohja misschien wel = tuning |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Bij mij vorige S40 phase 1 waren ze ook volledig kapot geschuurd. Paar jaar zonder naar de keuring mee geweest en nooit geen probleem geweest.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
Car: volvo 944 turbo
|
Quote:
volgens mij zien ze dat nog niet want denk niet dat ze weten die wagens heeft dat wel en die niet. en als het geen rol speeld of het er op staat of niet zullen ze dat niet zien als tuning het is niet dat je uw auto gaat verbreden of verlagen he gewoon een plastieke kap plaatsen om te verkomen dat uw wagen vuil en vocht op neemt in plaatsen waar je moeilijk kan kuisen en in de toekomst roest te voor komen |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Auto is inmiddels gekeurd,zonder binnenspatbord dus no problemo