![]() |
|
|
|
#1 |
|
ICE Professional
|
Bose Acoustimass 5 Series 2
TE KOOP
Bose Acoustimass 5 Series 2 - 2 x 100 RMS - 8 Ohm impedantie - Magnetisch afgeschermd en dus prima bruikbaar vlak bij een TV of computerscherm. - 2 Satelietjes + Sub. (2.1 systeem) Voila, ik verkoop hierbij de Bose Acoustimass set van mijn ouders gezien ze na de renovatie van hun woonkamer niet meer de moeite hebben gedaan om ze weer te plaatsen. Ze verkeren in een uitstekende staat, en hebben bitter weinig gespeeld (dat is dan ook de reden dat ze niet gemist worden). Meegeleverd zijn ook de 2 Bose beugels om de satelietjes aan de muur of het plafond te bevestigen. Nieuwprijs van die dingen is ook vandaag nog ruim 600€ (ben net ff gaan kijken in de Mediamarkt) zonder beugels. Met beugels zit je al snel aan 700€. Verkoopprijs is 250€ inclusief de beugels. Gezien de uitmuntende staat van de speakers en de weinige speeluren lijkt me dit meer dan redelijk. Kunnen afgehaald worden in Sint-Pieters-Leeuw. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
ICE Professional
|
En hop, weer eens boven zetten.
Toch nog even wijzen op de hoge WAF van dit setje speakers. Geen enkele vrouw kan hiertegen iets hebben door zijn extreem kleine afmetingen ontsiert het geen enkel interieur ! |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|