![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Volvo S40 2.0 16V
|
Foto's met men velgskes..EINDELIJK
Eergisteren eindelijk men velgen kunnen monteren,heeft lang geduurd eer ze af waren,mja ben content van't resultaat.Zijn momo racer 17" met goodyear eagle f1 gs-d3 215-40-17,hart laten spuiten via puc polisch,polierwerk heeft kameraad gedaan(nogmaals thnx kurt
) .Heb men schroefkit(kw inox line variante 1) ook nog maximaal afgedraaid,ligt nu -65mm lager ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
De velgen zijn mooi gelukt en hij ligt ook mooi plat. Maar zo laag is volgens mij enkel te doen met de originele bumpers. Moest ge mijn bumper hebben, dan waart ge die binnen de kortste keren kwijt omdat die bij een S40 zo ver over hangt.
Moesten nu standaard die wielkassen wat minder hoog gekomen hebben he, dan zou ge met een verlaging van -30mm ook al mooi gelegen hebben... (het metaal zelf bedoel ik he, zodat hij op standaardhoogte al minder ruimte heeft tussen band en wielkasrand). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Man, meer moet dat niet zijn hé
Had m'n twijfels over die velgen toen je ze eerder hier eens toonde maar nu ze op de wagen liggen passen ze wel in het plaatje. Wat staat er nog op de planning? (hint: blokjesgrill en black duals ) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Blokjesgrill en black duals staan ook nog op de lijst,moet in november naar keuring en heb 1koplamp waar binnewerk niet meer 100 % van vasthangt dus moet zowiezo vervangen worden.Tevens nog momo sportstuurke zeer binnekort erin steken(eindelijk een gepaste naaf gevonden na heel veel mailen en surfen naar allerhande tuningzaken
) en nog voor de verdere toekomst ;andere bumpers-vanachter zelfde als znef en general(vind het nu eenmaal ook de mooiste bumper wat er op de markt is voor de s40 ) -zijlijsten v carzone(heb ik al liggen)-tja en vanvoor weet ik nog niet,is gelijk znef zegt ganse bumper zou msschn TE laag vallen,dus msschn een of ander lip ofzo...greetz |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Bwoa te laag... kweetnie nog zo niet. Stond indertijd ook met met KW's op het laagste en realcarbumper kwam ook ver vooruit en dat ging. Wel opletten natuurlijk waar je rijd.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Gaat ge dan voor een sportstuur met airbag? Want anders hebt ge een probleem voor de keuring. Ik ben ook nog altijd op zoek naar een Momo-stuurtje voor in mijne Scirocco, maar waar ik normaal mijn gerief haal, daar lukt het blijkbaar moeilijk om eraan te geraken (Momo Race Evo wil ik). Ge weet toevallig geen andere verdelers? (zou zelf is moeten zoeken, maar is er nog niet van gekomen )Die achterbumper vind ik zelf ook nog altijd een van de mooiste voor een S40, alleen bij mijn wagen nog iets te 'druk' om echt in het geheel te passen. En ja, met lage voorbumper gaat het ook hoor, maar door die grote overhang is het echt wel lastig. De bumper hangt bij mij aan de wielkassen op 11cm van de grond (heb die even hoog laten komen als mijn zijlijsten) en loopt lichtjes op tot ongeveer 14-15cm vooraan en ik moet al op veel plaatsen serieus opletten. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Sportstuur heb ik al liggen,paar maanden geleden via ebay gefixt(momo millenium) en is zonder airbag.Moet voor de keuring toch zowiezo men vering terug omhoogdraaien en voorste zijruiten terug omwisselen(heb ik dubbel
),tja en als ik dan toch bezig ben wisselen we het stuurke ook rap he,gaat kameraad doen die jarenlang aan de band heeft gestaan met nedcar toen die ons volvo's nog maakten en kent dus de technieken en trukskes voor te monteren/demonteren.Voor uw momo race evo stuurke kunt ge es checken bij www.kustomcreations.be ,die is officiele momo verdeler weet ik,zaak ligt in Geel.En anders ook es kijken via ebay,heb al verschillende momo-verkopers tegengekomen. p.s.;moest ge uwe achterbumper ooit wegdoen ofzo,laat ge maar iet weten(tenzij ik hem tegen dan al zelf heb natuurlijk ) grtz |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ULTIMATE MEMBER OF CS
Car: Seat Ibiza Evo 1
|
Kant zijn dak u just in de carwash op de baan Tongeren-Luik heb zien staan?
Allez ja, zo een self-carwash, ma die mannen doen dat dan voor u. Ze waren em just aant drogen toen ik passeerde... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Idd uurke geleden geweest. Was normaal vaste klant met jadoulle op romeinse kassei,me kga het ni riskeren om men janten te verneuken op hun rail-systeem dus dan maar nr luik vanaf nu.Is trouwens goed gewassen en gedroogd door de manne
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ULTIMATE MEMBER OF CS
Car: Seat Ibiza Evo 1
|
Zie daar toch ook altijd duurdere bakken staan, alsook getunede,
dus die mannen moeten het toch wel goed doen. Staat ook ALTIJD volk, zelfs als het regent! Zag er goed uit, voor zover ik gezien heb... (laat opgemerkt) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
Car: Volvo S40
|
Hij staat er knap bij.. Maar misschien zou ene iets dunnere band nog mogen.. En waarom niet ook laten polieren bij puc??
Met kw's kunt ge spijtig genoeg niet laag gaan.. Maar ze rijden wel het beste.. Met die rs kit lag mijne op z'n laagste op -11.. Maar kw's rijden veel fijner.. Kw's met andere bumpers is zeker te doen.. Ge moet alleen laag kunnen rijden.. Greetz Ac!d |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Toen ik van puc hoorde had ik men velgen al binnengebracht bij kameraad..Nog lager zou me vroeg of laat problemen/stukken opleveren denk ik..enja nix dan lof over men kw's totnutoe,vind het zelfs nog comfortabel greetz
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
Car: Volvo C70 2.4T 18"
|
Super!
Ik zou er zeker niet teveel meer aan doen, misschien die andere gril, maar dan zonder chrome rand... en de black duals en dan max nog een lip vooraan. achterbumper en zijlijsten zou ik niet doen, zeker niet als je de voorbumper niet zou vervangen, want dan lijkt hij veel te 'zwaar' achteraan. Ik vind dat een auto vooraan iets 'zwaarder' moet lijken anders heb je zo'n hoovercraft look Maar op dit moment al zeer knap hoor! ![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Member
|
Quote:
Mee eens Verder een zeer geslaagde auto, denk met name door de schone velgen ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|