![]() |
|
|
|
#1 |
|
Administrator
Car: 100 .TUS
|
Ik was er al een tijdje mee bezig en de eerste onderdelen zijn reeds aangekomen. De bedoeling is een 1/18 looky te bouwen. Daarvoor ga ik enkele modellen mengen en bepaalde stukken zelf fabriceren.
Dit kan wel een projectje worden van lange adem want het is niet simpel de juiste producten en onderdelen te vinden om een perfecte mini replika te maken van mijn wagen. De basis van het project is een AutoArt Imola Red 2001 E46 M3 Stap 1. (15/04/2007) Demonteren van het basismodel. Nog geen schade gedaan of delen moeten afknippen/dremelen of zagen. Wel 1 gordel kapot getrokken maar is te herstellen. (na montage zal het niet zichtbaar zijn) |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#3 |
|
Member
Car: bmw e36 316i
|
hehe tof tof
veel geluk met de lambo deuren of ga je ze zo laten ?toch veel succes toegewenst ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Car: BMW E46 ///M3
|
Zalig projectje, veel succes ermee alleszins. Btw wat ga je doen met je achteruitkijkspiegel? Like Looky of zo laten?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
Car: BMW 320i coupé
|
Leuk projectje. Zal ook veel geduld vragen.
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
Car: BMW E36 S50B30
|
Hehe das plezant
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
Car: BMW E91 Mtech
|
nice. veel prutsplezier
nice flowers BTW ![]() |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
Car: BMW E46 & E93
|
Quote:
Uw lambo's toch nie verkocht om dit projectje makkelijker te maken, he? Anywayz, ziet er me heel leuk uit ... Wel wa prutswerk maar da komt wel in orde!! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Moderator
|
Gisteren al gezien irl en goedgekeurd
![]() btw, ik wil mini-bbs-lm'kes als je onderdeelkes voor dit projectje besteld ![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Administrator
Car: 100 .TUS
|
Quote:
Ik heb ook een originele witte staan ook. Waar ik wel ga afblijven... klikkie klikkie Plannen zijn : - CSL poep - ACS frontlip (zelfbouw) - ACS raamspoiler (zelfbouw) - verlagen - 3-delige velgen met zwart center - interieur spuiten in cimmanon - interieurlijsten in grijs - body in zwart met dezelfde zwarte details ... |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|