![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
Wat zou ik nog kunnen vragen voor mijne auto?
Wat zou ik nog kunnen vragen voor mijne golf....
Golf 3 - 1.9D - 10/97 - ongeveer 90000Km - Dragongreen Metallic Airbags bestuurder en passagier exterieur: Aangepaste Lumma voorbumper + ingewerkt gaas Achterbumper + riegerdiffusor + ingewerkt gaas Golf 4 lichten + booskijkers + heldere zijpinkers Dichte koffer Zijlijsten monowisser lexus achterlichten klinken - stootranden - ... in koetswerkkleur M2 - zijspiegels Dakspoiler Votex + derde remlicht Embleemloze grill -4cm verlaag met eibach veren + attest (Deboosere Ingelmunster) Ibiza velgen 15' met banden die er nog maar een maand of twee opzitten Motor: Drop-in luchtfilter K&N Skytune met DTM-eindstuk (brult vree lekker) Interieur: Traanplaatmatten Stukken in koetswerkkleur Neon,enz... met schakelbord Rabbit - interieur (die zetelkes die uit meerdere delen bestaan, beetje kuipzetel achtig) alu pook interieurkit Pre-woodec aluminium Witte wijzerplaten met lichtblauwe verlichting ICE: Blaupunkt heidelberg CD51 Kist op maat met Caliber Sub van 400W 4 VW Boxen vooraan (2 in deur, 2 in dashbord) Versterker Kenwood 250W bekabeling - zekering - .... Om de 4000Km olie ververst , zelf heb ik deze een anderhalf jaar , voor mij was hij nieuw gekocht door een stel oudjes die eigenlijk veel te weinig km deden.... Reden van mogelijke (ben het nog ni zeker) verkoop: Ik doe te weinig km om te diesel en ik wil terug ne snellere benzine.... Greetz Foto's op onderstaande link,toen was wel de skytune nog ni geplaatst... http://board2.carstyling.net/showth...=&threadid=4878 |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#3 |
|
Member
Car: Opel Astra GTC
|
da is inderdaad een schoon golfke zenne!
denk nog maar eens goe na ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
alle jong sammy gade zo eh schoon dingske weg doen
ge hebt nog nie langer nie bumper en zo kzou em toch houden ze aja btw ik heb filmke toen we naar mechelen reden van in mijnen auto gefilmd schoon zenne beter laat dan nooit eh ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
alé sammy da meende ni
na alle veranderingen ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
Car: BMW E90 320 d
|
Ei, was da hier, ge gaat uw beestje toch nie wegdoen ofzo
en al da werk da ge erin gestoken hebt, doen zoals BelgianRally zegt he ![]() Greetz Stijn |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
gewoon bij houden of doen zoals belgianrally zegt
je hebt er op korte tijd (veel) geld ingestoken als je hem weg doet ga je er nog spijt van krijgen geloof me maar heb mijn vorige ook weg gedaan heb hem wel standaard verkocht maar als je dan ff een foto bekijkt doet het wel raar |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Allez, gulle als echte tuners moet da toch verstaan...
Auto verkopen om voor iets nieuws te hebben en op te zetten... nieuw projectje... Maar ondertussen heeft er nog niemand gereageerd op zijn vraag hé... Ik schat rond de 8000 à 8500 euro... tDI Greetz De Gunne |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
@Belgianrally: Gti of VR6? ik ga me ni blauw betalen aan verzekeringen en taksen zenne....
Ga er nog es goed moeten over nadenken..... het is zoals TDI_fahrer zegt...iets nieuws....en hij heeft ook wel gelijk...ik vraag enkel hoeveel ik er nog zou voor krijgen he...lol @Ibiza Racing: stuur da filmpke maar ne keer dan.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Super Moderator
|
Stuur es naar mij ook
Greetz Stijn |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Moderator
|
@ Sammy, men pa vind het zonde om da weg te doen, maar als je het toch zou doen zegt hij da je toch rond de 300 a 350 000 oude belgische franken zou mogen vragen, maar das het maximum denk ik
Greetz Stijn |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Hmmmm...ben gewoon vree aan't twijfelen... ga nog es goed nadenken
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
Car: opel corsa b
|
volgt tdi_fahrer zijn raad maar. ik zou ook ne andere corsa kopen en veel overzetten en sommige zaken dan nog op het gemakske aanpassen.
greetz |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
@ weytie,sammy
ik ga het eerst eens moeten wa verkleinen want tis redelijk groot :-) |