![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Volvo S40 2.0 16V
|
Vraagske ivm deurklinken s40
Gisteren 4deurklinken op de kop kunnen tikken met bedoeling deze te laten spuiten in koetswerkkleur me tzijn ter afkomstig van ne phase2 en heeft ook enkel maar 1klink met gat voor slot in terwijl ik er nu heb met 2sloten(L+R),gaat dit wel passen en wa te doen met het slot van de rechterdeur dan?
|
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: VOLVO S40
|
Eerst en vooral,met welke phase rij je? Volgens mij passen deze klinken op alle fases hoor. Dus daar ben ik niet helemaal zeker van. Voor de rechterklink zie ik geen ander alternatief dan het slot weg te laten en het mechanisme aant passen. Voor de rest is het alleen moeilijk om de klink van de bestuurder te plaatsen zonder lakschade aan het voertuig.
Dirk |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
Car: Volvo S60 T5
|
Deurklinken passen er gewoon in. Zit geen verschil in. En slot kan je volgens mij gewoon weg laten, heb ik bij mijn 850 ook gedaan dus kan bij een S/V40 ook wel denk ik. Binnenkort heb ik helemaal geen sloten meer in de deuren.
![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
Car: Volvo S40 2.0 16V
|
Quote:
Ik met ne phase 1 en hoe bedoeld ge met lakschade aan voertuig ?Niet zo simpel om te vervangen dus? |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|