![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Volvo S40 2.0 16V
|
Effe voorstellen
Yo de mannen,ben al sinds enige tijd regelmatig aant gluren op dees forum,al heeeel veeel nuttige info en tips gelezen;WAARVOOR DANK!! Vond het dus maar es tijd om me(of beter gezegd men volvoke) is voor te stellen. Heb ne s40 2.0 16V van 99,phase 1dus ,2jaar geleden gekocht en direkt op lpg laten leggen(geloof het of nie me nog geen enkel probleem totnutoe gehad) en heeft me dus al veel(zeer veel) euro's bespaard ad pomp. Kleur is olive green metallic,is al 4cm verlaagd door vorige eigenaar en heb intussen nog wat dingskes verandert;witte pinkers,witte sidemarkers,traanplaat vloerke,onderlip en zijlijsten laten meespuiten,grille zwart gespoten. Vandaag zijn men stalen remleidingen ook gearriveerd,thnx @Stevens40(ik ben dus die v Tongeren
en heb inmiddels nog een kw schroefkit besteld,velgen zijn ook al effe binnegebracht met ne kameraad voor de boorden te polieren(tzijn 17ers momo racer,spaakgedeelte word in het groen v d auto gespoten) Heb ook nog remus turbo uitlaat liggen(2x102) die van golf3 komt en binnekort aangepast word. Dart zal het zowat zijn kwa voorstelling denk ik ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Moderator
Car: VOLVO S40 2.0i 16V
|
Welom op dit forum, maaruh..... FOTO's????
Overigens is mijn S40 ook olive green, en dat is een prachtige sjieke kleur! ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
Car: Nissan 200 sx S13
|
Welkom, en je zal hier in de toekomst zeker nog wel wat info vinden ... MAAR ...
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Aha, gij zijt die verstandige mens die toch graag ook zijn remmen wat beter heeft
![]() Welkom hier en ja, voor de rest: altijd leuk om foto's te zien ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Had daarstraks al geprobeert voor fotos me moest ze eerst nog zien te verkleine,zonet 1ste kunne verkleine met online imageresizer-programke(weet iemand hier e goed programma voor toevallig?)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
o en nog effe thnx vr de welkom manne
![]() |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Picasa: http://board.carstyling.net/showthread.php?t=50897 Of met Paint (onderaan in die topic): http://board.carstyling.net/showthread.php?t=33142 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
Car: VOLVO S60 R
|
welkom zouk zegge e