![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
compact digitaal fototoestel
Hey,
Ik ben op zoek naar een kleine digitale camera... eentje die makkelijk in een broekzak of jaszak past... Liefst wel een die nog foto's van deftige kwaliteit neemt. Hij zou vooral buiten gebruikt worden. We hebben een digitale videocamera die ook foto's neemt, maar dat is te moeilijk om altijd mee te sleuren en mijn Canon Powershot is ook te groot om handig te zijn. Dus nu nog een klein digitaal fototoestelletje erbij. Hoeft niet te veel manuele instellingen te hebben, zou vooral gebruikt worden om vrijetijdsfoto's te nemen en op vakantie enzo.... Het budget zou rond de 300 Euro mogen schommelen. Alvast Bedankt voor de reacties Grtz Iets in deze stjil... |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#3 |
|
Member
|
Das te moeilijk man
Die is te groot en ik weet ni eens waar ik hem kan gaan afhalen Grtz |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Ai los over gelezen...
Maar dan nog het probleem dat ge er moet mee kunnen werken he Ik heb trouwens al een Canon Powershot pro 1 Zou te zot zijn die van Cdrieken er nog bij te kopen he... die is bijna even groot en onhandig om in mijn broekzak te steken Grtz |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
formally known as "Milkman"
Car: VW Bora
|
Quote:
Misschien net daarom dat hij hem initieel gekocht heeft, kwestie van wat indruk te maken ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
We zijn hier wel serieus off-topic aan het gaan he
Ik ben nochtans met een serieuze vraag gestart Maar zeveren is nog zo leuk he Grtz |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
[C-mode on] Pfffff voor de rest niemand reactie... tof man zo'n forum
En dat na al 33 minuten [C-mode off] Thnx Milkman! En nu terug serieus... (voor zover da gaat he )Grtz |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Car: BMW E46 320D
|
Ik heb al twee toestellen gekocht via http://www.digital-versand.de/ zeer tevreden van.
Heb als laatste een Casio Exilim S500 gekocht, tof toestel, super video's, zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk mee te nemen natuurlijk. Heb nu gezien dat ze via de website de nieuwe versie aanbieden de Exilim S600 voor €255. Echt een aanrader!!! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Ok thnx!
Ne keer een kijkje nemen. Hoeft niet per se een Casio te zijn hoor. Eender welk merk komt in aanmerking... Als het maar een klein toestel is met schoon fotokwaliteit Bedankt om uw bevindingen erbij te zetten! Daar heb ik iets aan ![]() Grtz |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
Car: BMW E30 cab 2.0i
|
Ik heb vorig jaar ne ixus50 gekocht. Is een klein handig ding. Past gemakkelijk in een broekzak of een hemdzakje. Mooie fotos, en de mogelijkheid om te filmen.
Ben er content van... ![]() |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
Car: BMW E46 320D
|
Quote:
Graag gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
Car: Civic JDM Vtec
|
heb ook de exilim S-500
zoals hierboven vermeld, en super compact, indien er krassen op mogen voel je hem bijna ni in je broekzak ... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
Mja krassen... liefst ni op de lens en op het LCD-schermpje he...
Maar daar bestaat folie om dat te voorkomen he Na die site eens uitgepluisd te hebben op de volgende toestellen uitgekomen 1. Canon Digital IXUS 60 2. Casio Exilim EX-Z 60 3. Casio Exilim EX-S600 4. Nikon CoolPix S5 5. Sony DSC-T9 HELP! Grtz |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|