PUBLICITEIT / ADVERTISEMENT

Go Back   CarStyling.Net MessageBoard > Merken Topics > Toyota Tuning
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Garage Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 28-03-06   #1
Kriminal
New Member

Project Starlet

Ok ben dus al tijdje bezig aan project
het gaat dus om een Starlet P8

Bodykit ligt er al, nu voor ik men koffer en kappeau doe wil ik eerst kijken voor andere lichtn nu voor starlet vind je dus niks dus iemand messchien ervaring ? Of iemand die me tips kan geven welke lichten ik kan gebruiken mits aanpassingen???

Fotos volgen soon eerst wil ik de lichtn

Thx,
Kriminal is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (Hide this adverts)
Old 28-03-06   #2
Rocky_Shirley
Member

Quote:
Originally Posted by Kriminal
Ok ben dus al tijdje bezig aan project
het gaat dus om een Starlet P8

Bodykit ligt er al, nu voor ik men koffer en kappeau doe wil ik eerst kijken voor andere lichtn nu voor starlet vind je dus niks dus iemand messchien ervaring ? Of iemand die me tips kan geven welke lichten ik kan gebruiken mits aanpassingen???

Fotos volgen soon eerst wil ik de lichtn

Thx,

Welkom hier

kijken voor heldere koplampen,maar kweet niet of ze ooit zijn gemaakt voor de starlet?! Anders heldere kijkertjes van ander modelletje inbouwen. maar van welk model je dat zou halen durf ik nie zeggen en kweet ook nie hoe het zit met de keuring als je andere lichten monteerd van een andere wagen.
En snel foto's hier zetten

Grtz Rocky
Rocky_Shirley is offline   Reply With Quote
Old 28-03-06   #3
Kriminal
New Member

Quote:
Originally Posted by Rocky_Shirley
Welkom hier

kijken voor heldere koplampen,maar kweet niet of ze ooit zijn gemaakt voor de starlet?! Anders heldere kijkertjes van ander modelletje inbouwen. maar van welk model je dat zou halen durf ik nie zeggen en kweet ook nie hoe het zit met de keuring als je andere lichten monteerd van een andere wagen.
En snel foto's hier zetten

Grtz Rocky

Portugees eeft startlet met golf 4 lichtn en langs achter lexus lichtjes van een 306 nuja kzal vrijdag eens in garage gaan horen naar de mogelijkheden en schouwing da los ik dan wel op als ik moet gaan
Old 28-03-06   #4
Rocky_Shirley
Member

Quote:
Originally Posted by Kriminal
Portugees eeft startlet met golf 4 lichtn en langs achter lexus lichtjes van een 306 nuja kzal vrijdag eens in garage gaan horen naar de mogelijkheden en schouwing da los ik dan wel op als ik moet gaan

Wanneer je lichetn van een ander model inbouwd kun je dit niet zomaar terug de oude erin steken voor de keuring ,moja kdenk wel als de lichten met E keuring zijn en op de juiste hoogte en juist geregeld is dat ze daar niet echt veel gaan van zeggen,maar kzou daar toch zeker inlichtingen over vragen voor je aan zoiets begint En anders gewoon kapo wat doortrekken geeft ook al derict andere look.
Old 28-03-06   #5
Kriminal
New Member

Quote:
Wanneer je lichetn van een ander model inbouwd kun je dit niet zomaar terug de oude erin steken voor de keuring ,moja kdenk wel als de lichten met E keuring zijn en op de juiste hoogte en juist geregeld is dat ze daar niet echt veel gaan van zeggen,maar kzou daar toch zeker inlichtingen over vragen voor je aan zoiets begint En anders gewoon kapo wat doortrekken geeft ook al derict andere look.

Das een feit ma de voorlichtn zijn ni het ergste qua look zou da idd ni misstaan maar de originele achterlichtn zijn zo kut als iets h en dat kan ik niet zomaar oplossen :s Moesten ze er nu eens maken nuja kmaak deze week paar fotos van men auto, trouwens enig idee wat het kost om buil in de deur er te laten uithalen is ongeveer 10cm breed en echt licht builtje, enen in men deur geslagen ma kweet ni wie
Old 28-03-06   #6
Rocky_Shirley
Member

kijken op autokerkhof voor een deur,zal zeker nie veel geld kosten en je zal er wss goedkoper vanaf komen dan uit te builen en te plamuren.
Achteraan iets maken met poly en dan zulke hella achterlichten in bouwen met ledjes.
http://board.carstyling.net/showthread.php?t=36854 Hij heeft dit ook egdaan met z'n achterlichten. Moet maar eens kijken

Groetjes Rocky
Old 28-03-06   #7
top-secret
Member

Send a message via MSN to top-secret

vind ik toch
top-secret is offline   Reply With Quote
Old 28-03-06   #8
Kriminal
New Member

Quote:
Originally Posted by top-secret
vind ik toch

Sebiet na buiten en pics nemen van oe em voorlopig staat strip hem binnenkort alst beter weer is
Old 28-03-06   #9
Kriminal
New Member

Vraagje khem deze lichtn gevonden voor Corolla E9 is bijna praktisch dezelde achterkant als men starlet p8 beiden toyota zou dit niet passen??? Zonee waarom dan? (kan ik ze messchien aanpassen)
Attached Images
File Type: jpg lexus.jpg (74.4 KB, 195 views)
Old 29-03-06   #10
Kriminal
New Member

Met dak zei dak naar buiten ging lopen en foto maken paar post terug wel ier et resultaat neem er dit weekend eens op klaar lichte dag, zo staat de wagen nu dus!! Word een fameus project khou jullie hier wel op de hoogte van de upgrades
Attached Images
File Type: jpg autot.JPG (23.1 KB, 192 views)
Old 29-03-06   #11
Rocky_Shirley
Member

die achterlichten zullen nie passen hoor. zal redelijk wat aanpassings werk zijn. Eens naar paar carosseriers gaan en eki gaan luisteren ...
Old 29-03-06   #12
Kriminal
New Member

Quote:
die achterlichten zullen nie passen hoor. zal redelijk wat aanpassings werk zijn. Eens naar paar carosseriers gaan en eki gaan luisteren ...

Vrijdag doek da es, heb het net bekeken en krijg het er wel in mits wa aanpassingen vrijdag zien wa da carrosier zegt, als iemand anders nog mening ofzo weet laat ma horen
Old 29-03-06   #13
top-secret
Member

Send a message via MSN to top-secret

een vette bodykit erop eerst
top-secret is offline   Reply With Quote
Old 29-03-06   #14
Kriminal
New Member

Quote:
Originally Posted by top-secret