![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Administrator
Car: 100 .TUS
|
Als Webmaster en tuningfreak kon ik mijn reactie niet ophouden. Ik heb hierbij een vrij lange maar duidelijke email gestuurd naar de minister van Mobiliteit. Hierbij hoop ik gehoord te worden en vooral mijn stem en input te kunnen doen in de problematiek inzake de nieuwe tuning regels.
Ik wil jullie deze niet besparen en wil dan ook duidelijk maken welke gedachtegang ik heb over de tuning en de reglementering. Quote:
|
|
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: opel omega B 2.0/16V
|
nen hele boterham!
er zijn er meer mee bezig ja om deze "nest" duidelijker te maken ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Administrator
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Car: opel omega B 2.0/16V
|
nee, niet slecht bedoeld ofzo hé, het is goed dat iemand zoals u ook de moeite kan doen om mss toch maar eens een duidelijk antwoord te krijgen van hoger hand uit en dat ze inzien dat wat ze nu "gemaakt" hebben echt er wel over is
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Car: VW Bora
|
Hopelijk haalt het iets uit , al is het maar ''gehoord'' worden , alles is beter dan gewoon treurig toe te kijken hoe de ''scene'' stilaan gaat verdwijnen wegens de onnodige extra kosten en rompslomp elk jaar om toch maar gekeurd te raken . Well done Webbie
![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Administrator
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
Car: Ford F150 Lariat
|
Ik vind het een heel goed initiatief, maar ik zou mails naar de minister toch door een spellings/grammatica check halen.
No offence hoor ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
Car: Ford F150 Lariat
|
Hopelijk leest ie het wel zelf, want er staat enkel maar waarheid in!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Car: Nissan 200 sx S13
|
Mooie verwoording webbie, denk dat 99% van ons ons zich erachterzet met hetgeen erinstaat. Hopelijk haalt het iets uit!
Greetz Bakke ps : vooral bij dat "wij voelen ons genaaid" kwam er een serieuze glimlach op mn gezicht |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
Car: BMW E36 S50B30
|
Een signaal dat op deze manier rondgestuurd wordt, steun ik volledig
![]() Aan zo'n mails wordt naar mijn mening ook meer aandacht aan besteed, dus ook meer kans om gehoord te worden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ICE Professional
|
ik heb gisteren ook een mail gestuurd naar de minister. Als zelfstandige kunnen wij van vandaag op morgen de helft van onze stock wegsmijten : universele uitlaten, versnellingspoken, koplampen, ...
Voor de rest liggen ze dan te zeggen we gaan meer werk creeren, maar aan de andere kant zijn ze weer een hele sector aan het kelderen. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
Car: SEAT Leon 2 FR
|
Quote:
Moet ik mij jammer genoeg bij aansluiten... Een supermail die er qua inhoud 110 % op zit. Maar er staan jammer genoeg ook enkele werkwoordsfouten in. Had je 't mij gevraagd, ik had hem rap es overlezen. Ik ben sinds vorige week ook medewerker voor TB als spellingscontroleur van alle repo's in hun magazine. Das per maand 1 kwartier werk. Vragen kost geen geld he... Greetz |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
Car: Opel Tigra 1.4 16v
|
Webbie, mooie mail!!! Je hebt perfect gezegt wa ,ik denk ,op al onze lippen ligt!!!
Ikzelf heb gisteren ook een mail gestuurd... Khoop echt da ze de moeite doen om het te bekijken/beantwoorden!!! Kheb ondertussen al wel op enkelen van mijn vragen op how2tune.be een antwoord gekregen... dus volgens mij zen ze der wel degelijk mee bezig. Let's jope so grtz |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Administrator
|
Quote:
|