![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Voertuig Rijdend
|
Mopstjes :D
Ik heb een nieuwe hond, hij is formidabel !!!
Ik liet hem ruiken aan een konijnepoot en iets later kwam hij thuis met een konijn. Ik liet hem ruiken aan een fazantepluim en iets later kwam hij thuis met een fazant. Ik liet hem ruiken aan de string van mijn vrouw en iets later kwam hij thuis met de buurman zijn kloten !!! Twee homo's parkeren hun auto voor een taverne en gaan daar een cappuccinoke drinken Een paar minuten later passeert daar ne jonge gast en die vlamt -PATAT op de auto van die homo's. De homo's komen naar buiten getrippeld en die éne zegt tegen die andere: "Ooooh! Jean-Claude, belt maar rap de polies." "Wacht, wacht", roept die jonge gast, "niet doen! Ik wil da hier regelen: 500 euro en we spreken er niet meer over!" "Nee", zegt die éne homo, "Jean-Claude, belt de polies maar!" "Wacht", roept die jonge gast weer "1000 euro en we klappen er niet meer over!" "Sorry", zegt die homo "wij bellen de polies!" "Godverdomme" , roept die jonge gast kwaad " kust m`n kloten !" Zegt die homo: "Jean-Claude, niet bellen, die mijnheer hier stelt ons een minnelijke schikking voor!" Klaasje, een boerenzoontje, komt beneden voor zijn ontbijt. Zijn moeder vraagt hem of hij zijn klusjes al heeft gedaan. "Nog niet", zegt Klaasje. "Dan krijg je nog geen ontbijt", zegt zijn moeder. Dus Klaasje is helemaal chagrijnig. Hij gaat de kippen voeren en geeft een kip een schop. Dan gaat hij de varkens voeren en geeft een varken een schop. Dan gaat hij de koeien melken en geeft een koe een schop. Dan komt hij weer binnen. Zijn moeder geeft hem een kom droge havermout. "Waarom krijg ik nu geen eieren en spek? En waarom geen melk in mijn havermout?", vraagt Klaasje verontwaardigd. "Wel, ik zag je een kip schoppen, dus je krijgt geen eieren voor een week. En ik zag je een varken en een koe schoppen, dus krijg je ook geen spek en melk voor een week", zegt zijn moeder streng. Klaasje baalt nog meer. Dan komt zijn vader binnen, schopt de poes opzij en gaat zitten aan het ontbijt. Kijkt Klaasje lachend naar zijn moeder en zegt: "Vertel jij het hem of zal ik?" Louiske zit in de klas en het is een zeer moeilijke wiskundeles. Louiske snapt er niets van en spuugt in zijn handen en wrijft dan op z'n hoofd. Hoe meer de les vordert, hoe meer Louiske in zijn handen begint te spugen en over z'n hoofd te wrijven. De lerares wiskunde begrijpt er niets van en zegt tegen Louiske dat het zeer onbeleefd is en dat het waarschijnlijk toch niet helpt. Toch wel antwoord Louiske, want mijn moeder zei vannacht nog tegen mijn vader:"Maak uw kopke maar goed nat, dan gaat het er gemakkelijker in". |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
Vanwaar komt da streepke in het cijfer 7???
Vandaag zijn er nog veel mensen die, als ze het cijfer zeven schrijven, een horizontaal streepje zetten in het midden van het cijfer. De meeste lettertypes hebben dit echter al lang laten verdwijnen: vb.7 Maar weet je waarvan dat streepje er eigenlijk gekomen is ? Daarvoor moet je ver teruggaan: Nadat Mozes de Sinaïberg beklommen had, waar hij de 10 geboden gedicteerd kreeg, keerde hij terug naar zijn volk en las hen met luide stem alle geboden voor. Aan het zevende gebod gekomen riep hij: "Je zal de vrouw van je naaste niet begeren". En toen waren er duizenden stemmen die riepen " DOORSTREEP DE ZEVEN !!!" Na een lange en lekkere neukpartij is zij zijn lul nog aan t strelen. Wil je graag nog één keer , vraagt hij. Nee antwoord ze,ik ben hem aant bewonderen ik had er vroeger ook zo ene. Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !" Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?" Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken ! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Car: franse kweddel
|
loooooooooooooool
weer es een goeie salvo lachplezier van onze cowboy ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
In afrika staat een boom,
daar zit een heel klein aapje in. Onder de boom loopt een tijger. Hoe komt dat aapje uit de boom en 100 meter verder in een andere boom ? Als zo ne groten aap als gij het niet weet hoe moet zo'n klein aapje het dan weten........ ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
Wat is het toppunt van homoliefde ?
Aambeien met een zuigvlek..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Een journaliste had een reportage gemaakt over de rol van man en vrouw in Afghanistan verschillende jaren geleden, en het was haar opgevallen dat de
vrouw gewoon was om een meter of drie achter de man aan te lopen. Vorige week is ze nog eens terug geweest en ze zag dat ditmaal de man enkele meters achter de vrouw aanliep. Ze benaderde een van de vrouwen voor een verklaring. "Dit is geweldig!" zegt ze, "Wat heeft ervoor gezorgd dat jullie de rollen zo hebben kunnen omkeren?" De Afghaanse: "Landmijnen" ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Een echtpaar komt op Zaventem aan na een vakantie in de tropen.
Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het land in willen smokkelen. Vlak voor de douane begint de vrouw zenuwachtig heen en weer te schuifelen. Ze zegt tegen haar man: "Wat moeten we nu doen? Als ze die dieren zien, dan moeten we een boete betalen." "Weet je wat," zegt haar man, "ik bind de slang om mijn middel, zodat het op een riem lijkt, en jij doet het stinkdier in je slipje." De vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt :"Maar dat stinkt toch heel erg ?" Waarop de man zegt: "Ach, gaat hij dood,dan gaat hij dood......." |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Drie kerels zitten op cafe wat te kletsen.
Twee zijn bezig over de controle die ze hebben over hun vrouwen, terwijl de derde de hele tijd niks zegt. Na een tijdje draaien de eerste twee zich naar de derde en zeggen, "Wel, hoe zit het met u? Hoeveel controle heb jij over je vrouw?" De derde kerel zegt: "Ik zal het u eens vertellen, zie! Vorige nacht nog kwam mijn vrouw naar mij toegekropen op haar handen en knieen!" De eerste twee kerels waren onder de indruk. "En wat gebeurde er toen?" vroegen ze. "Ze zei:'Kom vanonder da bed en vecht gelijk ne vent!'" |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Het is geel en ge kunt er op staan?
Een kuikentje....... Heeft ooit al iemand zich afgevraagd waar het licht naartoe gaat als je het uit doet ? Ik bedoel je kamer is vol licht,je draait de schakelaar om en meteen is al dat licht weg......maar waar naartoe ???? Weet je het echt niet ??? Ge moet eens uwe frigo opentrekken ..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
Weet je waarom kippen eieren leggen ??
Moesten ze ermee gooien zouden ze kapot zijn hé kieken ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
Op een avond hoort Jantje een vreemd geluid vanuit de slaapkamer van zijn ouders, en kijkt door het sleutelgat......
Waarop Jantje reageert :"Oooohhhh en ik mag niet eens op mijnen duim zuigen zeg." ![]() |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|