PUBLICITEIT / ADVERTISEMENT

Go Back   CarStyling.Net MessageBoard > Others > Others
User Name
Password
Register FAQ Members List Calendar Garage Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-11-05   #1
Kaze
Member

Kaze's Avatar

Send a message via ICQ to Kaze Send a message via MSN to Kaze

franse rellen in belgie?

Het Vlaams Belang waarschuwt dat de "rassenrellen" in Frankrijk dreigen over te slaan naar België. De partij wijst maandag in een mededeling naar de incidenten die zich afgelopen weekend voordeden in een aantal Brusselse gemeenten. De onlusten bewijzen volgens het Vlaams Belang in de eerste plaats het faillissement van de multiculturele samenleving.

Incidenten in Brussel
Het Vlaams Belang ziet in de incidenten van afgelopen weekend in Brusselse gemeenten het bewijs dat de rellen in Frankrijk naar België dreigen over te slaan. Volgens de partij wilde de Brusselse brandweer na de brandstichting in vijf wagens aan het Brusselse Zuidstation "liever geen extra informatie verschaffen om geen ruchtbaarheid te geven aan deze gewelddaden".

Failliet van de multiculturele samenleving
Het Vlaams Belang zegt geschokt te zijn door de uitspraken van sommige politici en media als zouden racisme, discriminatie en een gebrek aan sociale voorzieningen de voedingsbodem zijn van de ontevredenheid bij de allochtone gemeenschap. "De rassenrellen bewijzen in de eerste plaats het failliet van de multiculturele samenleving. Ook in eigen land is het knuffelbeleid van de laatste decennia de oorzaak van het gebrek aan integratiebereidheid van heel wat niet-Europese vreemdelingen", luidt het. Het Vlaams Belang eist dat vreemdelingen zich volledig assimileren: inwijkelingen moeten zich aanpassen aan onze cultuur, normen en waarden.

De schichtige reactie van de Belgische overheid maakt volgens de partij "pijnlijk duidelijk dat de rechtsstaat in bepaalde wijken van onze grote steden gecapituleerd heeft". Het Vlaams Belang eist een onmiddellijk herstel van recht en orde in die probleemwijken
Kaze is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (Hide this adverts)
Old 07-11-05   #2
DB_Cowboy
Member

Om es eerlijk te zijn ivm die franse rellen.......

Wa ne nest crapuul is me dat eigenlijk ????????? Had ik gisteren ter plaatse moeten zijn en ne molotov cocktail hebben,dan hadden die bruin apen hem zelf op hun wagen.......Waar ik het over heb is dus het volgende :

Gisteren avond in het laatavond journaal van één werden enkele "leiders" van die bendes voor de camera gehaald en deden ze uitvoerig hun verhaal over het "waarom" van de rellen.......om dan vervolgens in ne splinternieuwe golf V en ne renault megane van het laatste model weg te rijden ???????? Achteropgestelde jongeren zonder werk ???????? Met wat hebben ze die nieuwe golf en die megane dan betaald ??????
Overduidelijk dat het puur voor de fun is en puur uit haat is voor alles wat niet eigen is aan hun cultuur,want bij mij moeten ze niet meer afkomen dat het is omdat ze geen geld en geen werk hebben,niet nadat ik hun wagens gezien heb.

Dan gaan ze andere mensen die verdomme keihard moeten werken hun gammel wagentje in de fik gaan steken,fabrieken,scholen,winkels,enz..... wat kunnen die mensen daar aan doen ????? NIKS,treffen ze de regering met bvb uw of mijn wagen in de fik te steken ???? NEE
Dan durven ze nog te beweren dat het niks te maken heeft met geloof of cultuur.......yeah right

Cowboy
DB_Cowboy is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #3
Tomster
Member

Een nieuwe dieptepunt is bereikt...

French riots claim first victim.
The man was beaten as he tried to put out a trash can fire on Friday in the Paris suburb of Stains in the region of Seine-Saint Denis.

http://www.cnn.com/2005/WORLD/europ...iots/index.html
Tomster is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #4
Spyder
Member

Car: Audi A4 B5
Quote:
Originally Posted by DB_Cowboy
Om es eerlijk te zijn ivm die franse rellen.......

Wa ne nest crapuul is me dat eigenlijk ????????? Had ik gisteren ter plaatse moeten zijn en ne molotov cocktail hebben,dan hadden die bruin apen hem zelf op hun wagen.......Waar ik het over heb is dus het volgende :

Gisteren avond in het laatavond journaal van één werden enkele "leiders" van die bendes voor de camera gehaald en deden ze uitvoerig hun verhaal over het "waarom" van de rellen.......om dan vervolgens in ne splinternieuwe golf V en ne renault megane van het laatste model weg te rijden ???????? Achteropgestelde jongeren zonder werk ???????? Met wat hebben ze die nieuwe golf en die megane dan betaald ??????
Overduidelijk dat het puur voor de fun is en puur uit haat is voor alles wat niet eigen is aan hun cultuur,want bij mij moeten ze niet meer afkomen dat het is omdat ze geen geld en geen werk hebben,niet nadat ik hun wagens gezien heb.

Dan gaan ze andere mensen die verdomme keihard moeten werken hun gammel wagentje in de fik gaan steken,fabrieken,scholen,winkels,enz..... wat kunnen die mensen daar aan doen ????? NIKS,treffen ze de regering met bvb uw of mijn wagen in de fik te steken ???? NEE
Dan durven ze nog te beweren dat het niks te maken heeft met geloof of cultuur.......yeah right

Cowboy

amen !

dit is gewoon weer een bewijs dat die bruin manne gwoon OERSTOM zijn ...
'k zie het al aankomen zenne Franse allochtone zelfmoort terroristen !

zielig !

nu hebbe die hun geloofleiders naart schijnt gevraagd om ermee te stoppen dat dit tegen hun geloof is ...
hopelijk trekke ze zich daar iet van aan
'k vind't echt spijtig voor de getroffen mensen !!!
Spyder is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #5
down2earth
Member

Car: VW Touran
Ze gooien letterlijk onze ruiten in en figuurlijk hun eigen ruiten laat ze maar doen... Bij de volgende verkiezingen in Frankrijk kan ik al de uitslag raden en om eerlijk te zijn i don't give a shit als ik zo'n dingen zie
down2earth is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #6
StevenS40
Member

StevenS40's Avatar

Nog een paar dagen en dan zal het leger wel eens binnenrijden in die wijken...

Hopelijk waait het niet over naar België want hier zijn ze nog te tam om die mannen aan te pakken.
StevenS40 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #7
casper
Member

Send a message via MSN to casper

afknallen die mannen!!!

greets casper
casper is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #8
Zwiep
Member

Zwiep's Avatar

Send a message via MSN to Zwiep

Car: BMW 320Cd
Nu moete ies terugdenken aan wat de zogezegde reden is voor dit alles...
Een paar flikken zitten achter 2 jongens die al dan niet iets hebben uitgestoken. Die 2 kreupen in een elektriciteitskot (wreed slim ) en worden geëlektrocuteerd. En wat dan nog??? Die flikken hebben toch niet gezegd dat ze daar moesten inkruipen! WTF zeg!

En dat de rellen blijven aanhouden is nu opeens de schuld van Sarcozy omdat hij de relschoppers uitschot genoemd heeft. En dan? Moet hij ze engeltjes noemen misschien?
Nee, ze voelen zich opeens weer allemaal aangesproken door deze uitspraak van de minister... en onder dat voorwendsel (dat is toch wat de pers ons verteld) blijven ze alles in de fik steken tot hij aftreed.

Het kind moet een naam hebben zeker? Ik hoop alleen dat Sarcozy de ballen aan zijn lijf heeft om op zijn postje te blijven zitten.
Zwiep is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #9
E46-320d
Member

Toch wel goed dat 1 v die extreem linkse mannen die die brandstichters nog wat kwam goedpraten dat ze dit deden onder invloed v werkloosheid direct gecounterd werd door iemand die zei "hmm zijn die 14 tot 16 jarigen onder de brandstichters ook werklozen ? " .

Zij noemen het een burgeroorlog , wel het is jammer dat de modale Europeanen niet over dergelijk groepsgevoel beschikken en zich nog niet vereniggen om die brandstichters een lesje te leren .

Want het is het bezit v d gewone werkmensen dat ze vernietiggen .
E46-320d is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #10
tuningshow
Member

Volgens mij weet 90% van die gasten aleens niet meer waarmee de rellen in de eerste plaats begonnen zijn... En dan nog zijn ze idd begonnen voor de verkeerde redenen.
Ik zou me alleszins amuseren nu ginder: met een BB gun of loodjesgeweer op mijn balkon en maar mikken naar die onnozelaars. Ik vind trouwens dat de politie niet streng genoeg kan optreden ginder. Rubberkogels zijn geen overboden repressiemiddel. Zelfs het leger mochten ze er al bijgehaald hebben. Die militairen gaan die mannekes wel discipline leren...

Greetz
tuningshow is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #11
DB_Cowboy
Member

Quote:
Originally Posted by tuningshow
Volgens mij weet 90% van die gasten aleens niet meer waarmee de rellen in de eerste plaats begonnen zijn...
Ik zou me alleszins amuseren nu ginder: met een BB gun of loodjesgeweer op mijn balkon en maar mikken naar die onnozelaars.

Idd,de rellen zijn begonnen voor de dood van die twee kiekens die in die cabine kropen.Dan waren ze die twee plots vergeten en was het omdat ze werkloos waren.Nu is het omdat Sarcozy hen uitschot heeft genoemd.....

BB Gun ?? Loodjesgeweer ??? Laat mij maar los met mijn Colt .357 Targetpractice

Ook nog aangehaald hier daarnet......14-16 jarigen die protesteren omdat ze werkloos zijn.......Moeten die niet op de schoolbanken zitten dan ????????

Cowboy
DB_Cowboy is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #12
E46-320d
Member

bwa neen dag en nacht op straat rondhangen => school = overbodig => geen diploma =>geen werk !

En dan roepen dat ze gediscrimmineerd worden als ze hun gedacht niet krijgen .
E46-320d is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #13
white tuner
Member

Frustraties van de ramadam
white tuner is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #14
Webmaster
Administrator

Webmaster's Avatar

Send a message via MSN to Webmaster

Car: 100 .TUS
Van integreren is er totaal geen sprake bij die mannen, en dan komen ze janken dat ze uitgesloten worden door de maatschappij

Oppakken en hun broekspijpen in brand steken, als hun broek opgebrand is tot aan hun poep, blussen. Dat ze ook eens voelen hoe het is om in brand gestoken te worden, als het dan toch zo leuk wordt. Aja want blijkbaar is da plezant e ...

Maarja, als ze dan in de kliniek komen voor verzorging dan is het weer op de kosten van de franse burger die braafjes gaat werken. De vicieuze cirkel is daar weer zenne

Ik ben voor de terug invoering van lijfstraffen zoals vroeger...
stelen -> poelleken afkappen
nog es stelen -> nog e poeleke afkappen
iemand verkrachten -> pietje afkappen

Maar achja, de politiediensten mogen niet hard opstreden want anders leggen ze klacht neer, en een eigenaar mag ook zijn eigen goed ook al niet bewaken. Waar zijn we mee bezig... Voor mij zou iedereen mogen schieten op zijn eigen erf, ze moeten er maar vanaf blijven. Ik ga nooit geschoten worden want ik blijf van anderemans spullen en eigendommen af. Simpel toch...

Dan is geschoten worden het risico van het vak he, een brave werkmens riskeerd sneller een werkongeval te hebben en zijn hand te verliezen door in een machine te zitten dan een dief die een nachtje stelen gaat...

Blijkbaar is stelen een beschermd beroep geworden Aja der zijn praktisch geen risico's aan verbonden en belastingsvrij... Voor mij mag stelen endergelijke toch wat risicovoller worden, dan zal het met de slag minder aantrekkelijker worden.
Webmaster is offline   Reply With Quote
Old 07-11-05   #15
b64
Member

Send a message via ICQ to b64

laat t leger eens terugschieten op die bruin mannekes...
b64 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules