![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Volkswagen Golf III
|
Members uit Ekeren en omstreken verenig u!!!
Kweet ondertussen dat den Bompie, Cuypje en ReDDevil hier in Ekeren-City wonen. Maar zijn er nog anderen?
Vorige zaterdag toonden er een paar klanten van het jeugdhuis hier in de buurt een beetje veel interesse in mijnen otto. En toen ze er nog wat tegen begonnen te leunen en tegen de velgen te stampen heeft ons moeder (die was alleen thuis) efkes gebeld naar ons vader zijn collega's... Da Police! Binnen tkwartier 5 combi's int straat, mannen gevonden ergens aan de driehoekstraat en ons moeder ze geidentificeerd.Die komen volgens mij nie meer aan nen otto hier int straat Ik heb 's morgens gecontroleerd en er was geen schade dus ik heb pech eigenlijk, nu had ik eens geld kunnen trekken...Den bompie kan vant probleem meespreken daweetik. Tegenwoordig ist hier redelijk rustig in de buurt want het crapuul dat er vroeger zat is nu weg maar nu begint er zo een nieuwe lichting jonge snotters een beetje graaf te doen. Kheb geluk dat er nog niks aan mijnen otto is tot hiertoe maar als ik een pint wil gaan drinken int weekend durf ik mijnen otto al nie te laten staan hier int straat! kvind gewoon erg. ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
DA moet nu echt lukken.
Ik heb vorige week gemerkt dat er enkele redelijk diepe krassen van een aantal cm (lees 3 à 4) zijn bijgekomen. Nu wil ik deze jongeren niet beschuldigen van deze rotstreek, maar er gaat nu bij wij wel een lichtje branden. WE zullen dus weer hard moeten gaan opletten ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
ik weet ondertussen dat het niet ging om jongeren uit de buurt maar ze waren van kapellen, hoevenen en stabroek.
Mijnen otto staat zaterdags meestal nie voor de deur maar toch... Ik ben eigenlijk van plan om nen webcam te installeren int raam bij ons boven. Onzen buurman heeft zo een lamp gemonteerd dat aanspringt als er iemand voorbij wandelt. Dus licht genoeg. Maar ja elke keer als er dan een kat of vogelke voorbij komt begint die webcam te filmen. Da gaat een serieuze log worden... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Ik wil altijd wel even langs komen om jonge snotapen een lesje te geven...
zo van Knal, da mag nie, Knal, Da mag nie... Begrepen... ![]() Ik ben dan niet van Ekeren, maar weet het goed liggen, hehehhe.. Vraag maar aan Bompie... Me is andere kant van 't stad, al Waasland zelfs.. Maar ik ben daar via Konijnepijp op 15 min.. ![]() P. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
en is da san volgend de verkeersregels (als ge er op die tijd zijt) ???
zou wel kunnen, want ik rij van en Ekeren centrum tot in Sint - Niklaas (werk) op 24 min (met ochtend file wel te verstaan) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Ik ben eens o p9minuten van mij thuis (ekeren) naar dixies gereden in brasschaat.
Over de frilinglei maar toen wassem nog nie verlaagd! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Als de rooie lichten wat willen meewerken is dat ongeveer volgends de verkeersregels jah..
![]() allez, laten we het op 17,5 min houden dan. ![]() P. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
@desnelders
Maar ja, op welk uur zit gij ook in uwen otto hé..... @pverspeek ik denk dat als je optijd wil zijn voor deze kleine criminelen dat je dan beter geen rekening houdt met lechten en dergelijke. Of anders moet je ons da "knal da mag ni machien" eens lenen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
ik weet één ding! die ventjes hadden geluk dat ik nie thuis was.
En in zekere zin had ik dan ook weer geluk want dan had ik ongetwijfeld "accidenten" gedaan... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
fitness met een gastje van 17.
ALs ge ni oppast trekt ge hem uiteen als ne rotte prei.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
ik train al een paar jaar en kzeg nie dak nen Terminator ben he
Maar alsek lawaai hoor en ik zie der ene (of twintig!) aan mijnen otto bezig... AMAI!!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Ja manne, ik zen van Brasschaat en heb ook iet meegemaakt op Nieuwjaarsmorgend... allé, ik heb het pas 's namiddags opgemerkt omdak ni vroeg was opgestaan
Allemaal voetafdrukken over mijn motorkap tot op mijn dak! Iemand van hier iets verder had nen hoop jongeren daar zien staan en die waren Nieuwjaar aan het vieren en da was rond een uur of 6.00-6.30 en ze dierf er zelfs ni langsrijden... Ze dacht dat het die kosovaren waren van hier iets verder... en ik verdenk die ook, want die kunnen da nog altijd ni hebben da wij de flikken hebben opgebeld nadat dieje onzen hond hierachter heeft doodgereden en niks is komen zeggen! Ik zie wel geen blutsen, maar vrees toch voor krassen, maar da zal pas zichtbaar worden als ik mijn ottoke kuis Mor das hier just zo een doorgeefweggeske voor fietser/voetgangers/dronkaards naar de Miksebaan die van Dixies of da jeugdhuis Hob Nob of hoe noemt da daare... Dus al dikwijls dingen meegemaakt aan den otto zoals: lekkere fluimen op den otto, spiegels weggeklapt/weggeknald, als den otto aangevrozen is den otto als schrijfboek gebruiken... en da maakt ook lekkere krassen op het koetswerk ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Kende die verhalen van moeders die een bus opheffen omdat hunne kleine eronder steekt?...
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
@ desnelders
En als de overmacht toch net iets te groot wordt, dan weet je mij en bompie wonen hé. Van otto's moeten ze afblijven en wij zijn altijd in de moed om da ff mee duidelijk te maken. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
@lowtuner: zoals ge misschien weet (of niet) werk ik in dixies
bijgevolg staat mijnen otto daar dus op de parking heel de nacht. We hebben nu al iets beter parkingwachters maar ik vertrouw het toch nog altijd nie 100% en geregeld ga ik effe een kijkje nemen. Kheb al ene keer op een koppeltje gestuit dat aant neuken was op de kapoot van den otto naast de mijne! nie een beetje aant voozen maar aant neuken he! als die op de mijne bezig hadden geweest had ik nie ingestaan voor mijn daden. Da van die voetstappen suckt echt bigtime he bewijst maar eens iets! |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|