![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Peugeot 306 Cabrio
|
airride on 12 mm and 180 psi
Je weet wel wie ik ben :wink:
Wil hier mijn projectje ne keer terug opzetten van de werken van nu :P En de waslijst wat er gaat verandere of al is veranderd :wink: EXTERIEUR -Airride 4 seperated -Lambo deuren (aangepaste scharniere,orgineel van een 206) -Nos (gaat echt aangesloten worden door fredje nos en integra nos) -Purge kit (beetje stoom ee 8) ) -Verbreding aan de wielkassen (van een vw corrado :shock: ) -Voorlichten worden van een NICE merk (dus geen pug lichtjes meer,nog surprise) -Achterlichten worden van een alfa romeo 156 -Alles word gecleaned: ----Klinken ----Slotjes ----Stootlijsten ----Tankklep (nu in koffer) ----Alle Spiegels ----Ruitenwissers ----Ruitensproeiers ----Grille ----Zijpinkers ----Antenne ----Logo's -Bumpers worden zelf door mij ontwerpen in een heel CLEANE stijl :P -Velgen worden ATP'ers 19 duims met een spacer van 10 cm :lol: -Zijschorten worden gecleaned en daarna lekker tegen de carroserie aangewerkt -Cleane bash (het dak dus e manne) INTERIEUR -Alle mogelijke onderdelen komen in poly >Dashboard >Vloermat >Deurpanelen >Achteraan de zetels weg en volledige poly inbouw >.... ICE -Ice word nog uitkijken voor een DEFTIG merk en word in poly ingebouwd -Een TFT schermpje of 10 :P -X box of PS -En nog veel te veel om op te noemen Motor -Wie weet word die ook getuned,voor u een vraag voor mij een weet 8) En nu antwoord aan vele mensen Hoe geraak ik door de keuring?? NIET :twisted: Depaneur of trailer doet wonderen :lol: ENJOY mvg XintraX enne op www.dutchcartuning.com daar kan je ook mijn project volgen Ahje niet te vergeten alles word door mijzelf en enkele goei buddy's gedaan :wink: Geen carrosiers ofzo (sorry e manne) Heb wel veel raad gekregen van onze vriend Joerie Cruysberghs :wink: Ook nu al dank aan Xtreme Racing Parts Car Point NissanBoy Old Car Driver ons vader en moeder en mijn vriendin Anke :P Mensen die mijn project een beetje steunen en een handje helpen :wink: Pugje bij aankoop ![]() Pugje na wat veranderingen ![]() Pugje beetje geTSJOENED ![]() Hier beginnen de echte TUNING werken 8) ![]() Last edited by xintrax : 27-08-05 at 12:32 AM. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
Al enkele tuningwerken begonnen :wink:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
en de dag van vandaag 8) :P :P
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
niuewe update veerpoten vooraan eronderuit en plaasten van airride
ook de lamboscharnieren er terug af,helemaal opkuisen en spuiten de gardebous eraf en de deuren om verder aan te doen 8) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Eerst de linkse balg gestoken een gekloot met de cardan gehad en de remschijf maar this uiteindelijk gelukt beide kanten
Beetje aan de balg geslepen Ze zitten eronder De leidingen aangesloten en POMPEN maar :lol: Low High Low Lower Lowst movies http://www.xintrax.be/pug/airride1.MPG http://www.xintrax.be/pug/airride2.MPG http://www.xintrax.be/pug/airride3.MPG http://www.xintrax.be/pug/airride4.MPG Met dank aan Nissanboy ![]() Was een geslaagd dagje,op 2,5 uurkes gestoken beide kanten,een pug is dan ook niet simpel Het verschil van hoog en laag is + - 11 cm |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
Car: P 103
|
Vraagje: waarom zet ge der nos op als hij niet op de baan komt, maar op ne trailer gezet wordt om naar meetings te gaan?
Snap dan het nut er niet echt van ![]() Versta mij niet verkeerd hé, maar snap de bedoeling niet echt goed. Ne auto opbouwen om er niet mee te rijden, motor tunen aan ne auto die niet op de baan komt, ice erin om op een meeting naar muziek te luisteren?? Maar veel succes ermee. Last edited by aldo : 06-05-05 at 02:12 AM. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
Car: Audi A3 Sportback
|
Olala !!! chique als je dat allemaal zelf kan, spijtig dat je er wel niet meer op de baan kan rijden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Het nut? geld spenderen denk ik
sjiek project daar.. ene voor top 20 Magnycours zeker? grtz en veel succes nog |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
Quote:
de nos dient zowel voor de purge kit als voor de motir zodus! en op meetings zijn wel sprints waar ik eens op het gemakske kan testen hee! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Hééél ferm project
ga ik zeker volgen.Sjiek dat je alles zelf doet,zelfs de airride Wel jammer dat hij niet meer op baan gaat komen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
@Xintrax: Zijde gij ergens van in de Kempen? Precies kanten van Geel/Mol/Westerlo?
Allee, zo te horen aan het geluid van het film-meiske R |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
Car: - daily: VW T5
|
aah, dat is dus toch doenbaar zo 2 aparte balgen achteraan.
is dat de torsiebaar die in 2 gesneden is ?? wat is de diameter van die slangen achteraan ? metrisch, 8 of 10mm of vd amerikaanse/engelse markt, 3/8 of 1/2 ? als ik dit allemaal zie verwonderd het mij niet dat die niet meer op de baan komt, ik zou die niet terug willen 'street legal' maken keep up the good work ! greets, Tim |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Ben van dezelfde mening eigenlijk. Vind het zonde dat er zo aan gewerkt wordt om er uiteindelijk 'niets' mee te doen Een auto moet ge mee rijden en muziek moet ge hebben om naar te luisteren. Alle, geen slecht woord van het werk ze!!!!! Da's echt wel plezant zo aan uw wagen werken (ben zelf ook bezig) Maar enkel spijtig dat het stopt als alles af is Moest ik mijn motor tunen (wat nog komt), dan wil ik daar echt mee rijden. Ik zou zot worden als ik mijn Volvoke gewoon binnen moest laten staan Dat is juist de fun eraan: ge steekt iets ineen en gaat er dan nog meer plezier mee maken. Ok, moest ge door de keuring geraken zou het misschien anders zijn?Anyway, nog veel plezier en succes met de werken!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
Car: - daily: VW T5
|
de bijkomende vraag is, kunt ge met zo een auto nog rijden ?
ik durf nu al mijne auto nergens achter te laten. op de parkings vd kinepolis moet ge zoiets nog geen uur alleen laten... |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|