![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Opel Astra G
|
Jenne's - Opel Astra G *new pics pg3*
na hier al enkele maanden op dit forum rond te kijken vondt ik het toch ook eens tijd om hier iets op te zetten. Eigenlijk was ik eerst van zin een andere wagen op te zetten. Namelijk mijn 1e bakske, ne rover 216 coupe van 1994, had al donkere achterlichten gestoken, dubbele uitlaat, alle tekens op de koffer gerwijdert, ramen getint, 17 duims OZ velgen, verlagingsveren, andere kelk en catalysator verwijdert, kan u verzekeren, was al een scheurbakske zanne. Maar toen begon ik problemen te krijgen, zowat alles aan mijn motor begon stuk te gaan, en het verbruik ging van 8 liter naar12 liter, toch een beetje veel, en zeker wat betreft de kosten aan de motor aangezien ik nog student ben. Ben dan enkele dagen (en nachten) achter de pc en telefoon gekropen en zo de hele geschiedenis van mijn wagen terus samen gesteld, al snel kwam boven waaraan al deze problemen lagen, op de teller had ik 160 000km, jammmer genoeg bleek de wagen er minstens 350 000 afgelegd te hebben. Zo goed als op gereden dus.
Maar toen kwam gelukkig mijn moeder en vader ter hulp, ze kochten mij een astra G, 1.7 DTI van 2002. Heel wat minder wat motor, maar veel nieuwer en vooral, goedkoper voor mij. Heb er dan ook direct mijn OZ velgen ondergelegd. een maand later heb ik lexuslichten gekocht en deze erop gemonteerd, daarna wat kleine werken, zoals: ruiten tinten, chromé pookomlijsting, alu pedalen, emblemen van het kofferdeksel verwijdert. Daarna een sierstuk op de uitlaat en vauxhall teken ipv opel. Nu ziet het kontje er al veel beter uit vind ik. Daarna heb ik me een lumma grill gekocht, m3 spiegels en irmscher zijlijsten, dit moest echt gebeuren aangezien de zwarte plastieke dingen op nix trekt. En vorige week heb ik dan ook nog snel xenon koplampen gestoken. Dit is zowat alles wat er tot nu toe gebeurt is. Bumpers wil ik ook nog wel, maja, zoals ik al zei, ben nog student, moet nu al veel weekendwerk doen om dit alles te betalen. Maja, de zomer kriebelt dus bumpers zullen der ook nog wel opkomen, wanneer is alleen nog de vraag. En nu wa foto's van mene astra zoals em nu staat. Last edited by jenne : 29-08-05 at 11:11 PM. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
Alé, hem vandaag voor e prijske 2 orgineel gespoten klinken kunnen kopen. Zal proberen ze woensdag erop te zetten en dan past ik nog wel eventjes een foto. Dus vanaf nu heb ik dus 21 klinken te koop, als iemand ze wil hebben voor een prijske om ze te spuiten ofzo
Zal e stuk beter zijn dan die zwarte plastieken denk ik. Verder zenk nog aant nadenke over een paar dingen, kan gespoten adaptorplaten kopen, een lumma voorbumper en ne skytune uitlaat. Maja moet zien dat de kleur wel juist hetzelfde is en dat de financiën het toelaten. Zal vandeweek nog wel iets posten ask nog iets bij heb. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Amai, hebde gij zoveel deuren aan uwe wagen? ![]() Klinken in koetswerkkleur --> zo moet dat!!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Hehe,
2 klinken dus Merci, had zelf men fout nie zien staan, weer veul te rap wille zijn he! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Alé, de klinken zijn geplaatst. Was wel een beetje werk, maja wie mooi wil zijn moet lijde he
Tis mss maar een detailke mùak vind da ge het verschil toch ziet. Hier dus fotokes van de klinken als ze geplaatst zijn. PS: hier ziede het vauxhall teken ook want da was op de vorige foto's nog nie geplaatst. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Ale, hem die zwarte adaptorplaten vervangen door gespoten exemplaren, zie maar eens naar de foto's, verder ok nog ne duidelijke foto van de gelakte klinken.
PS: Men zijkanten vindt ik al redelijk goed, alleen die stootranden zouden nog meegespoten moeten worden. Ben eigelijk aant zoeken naar orgineel gelakte exemplaren omdat hier de lak beter blijft, maar is nie gemakkelijk te vinden. Dus als ik ze nie vind zal ik deze laten spuiten he. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
En dan hie de klinken he.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Ewel, zoals ge zegt, nog die stootranden mee in koetswerkkleur en da's helemaal in orde
![]() |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
Quote:
idd. goe bezig ![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
Quote:
Ja, laten wegwerken is natuurlijk altijd mmoier, maja ook een stuk duurder he Maja, alles op zenne tijd en hij zal ook wel afgerake zeker. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Een stel wimperkes of koplampmaskers zouden ook niet misstaan en das nie
echt een grote kost. De zijstootranden wegwerken zou ik niet doen gewoon laten meespuiten. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
Quote:
Vind wimpers en koplampmaskers nie mooi op ne astra, dus da gaat er ws nie opkomen. Maar stootranden meespuiten dus wel he. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Valt te zien of ze gelijmd zijn of met een kliksysteem op de deuren zitten. |