![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: MG F cabrio
|
Welke naam geef je aan je auto
Zoals den titel het al zegt '' welke naam geef je je aan uwe auto''
Favoriete koosnaamtje Khad eerst nen ford sierra.........Titanic......grote auto en heb ermee in de beek gezeten .fiat Tipo.......ni echt nen naam vor gevonne BMW 318tds......schatteke en nu sinds den dinsdag nen MG F........ midgit.... kben ni zo groot en tis nen kleine oto heehe L.G Last edited by L.G.0612 : 07-04-05 at 11:48 AM. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
auto, truck, pickup... ik geef er geen namen aan... Het beestje heeft al ne naam...
P. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
ik noem de mijne gewoon schatteke
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Mijn auto's hebben allemaal dezelfde naam : "otto"
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
leontientje
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Aardige gasten!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
Car: Nissan 200 sx S13
|
Goudlokje ...
![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
|
Quote:
en dat tegen een 320d? als gij gene raren zijdt i get your point |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
mijn alfa noemt;lady
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
Car: Ford F150 Lariat
|
"Stutedoze"
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Bwa, momenteel 'mijn Zweedse' of 'Zweedse Slet' of 'slettenbak' of 'schatje' (hangt van de mood af )Heb in't begin van de week op internet gezocht achter Zweedse meisjesnamen, maar niet echt iets mooi gevonden (heb ook niet zooooo grondig gezocht natuurlijk, was in een verloren 15min..). M.a.w., ben nog op zoek achter een mooie naam Dus iemand die op zijn werk niks te doen heeft en zich verveelt (en ik weet 200% zeker dat er zo zijn ) mag altijd is zoeken achter mooie Zweedse meisjesnamen Waarvoor mijn dank natuurlijk ![]() Zilverlokje? Neje, da zou plagiaat zijn op Bakke En klinkt ook niet... |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|