![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
Car: Nissan 100nx
|
wat zou ik er nog voor krijgen --Nissan--
Wat kan en wat zou ik er nog voor vragen
staat al even stil hier dus ben aan het twijfelen hem weg te doen er zijn wel een paar stukken aan console voor elektrische ruiten moet vernieuwd worden starter Groot onderhoud keuring (mits hij er al even staat en nietmeer gekeurd is) achterste veren (heb de nieuwe klaar liggen dus dat is geen probleem) geef eerlijk julie mening aub Nissan 100nx 1600 16v twin cam Bouwjaar: 1991 kilometerstand: 224000 electrische ramen Targa dak electrische spiegels stuurbekrachtiging achterspoiler 16'' 205/40 velgen 3,5 cm verlaagd ![]() ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
formally known as "Milkman"
Car: VW Bora
|
Die dingen gaan in ieder geval niet zoveel geld meer; heb er eerlijk gezegd geen gedacht van. Weet wel dat er exemplaren verkocht worden die jonger zijn zonder brokken voor 1250 EURO. Om nog niet te spreken over de kms. De motor kan dit normaal wel aan, maar het blijft veel. Boite is wel fragieler...
Greetz |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Jow de Ronny! Alles kits?
Eerlijk gezegd vrees ik niet dat je nog veel gaat krijgen van de 100nx. Het is tenslotte een wagen van 13jaar, met 224.000Km en kosten aan... Ik vermoed dat je ergens rond de 500€ nog kan krijgen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
formally known as "Milkman"
Car: VW Bora
|
Ter vergelijk
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...ssPageName=WDVW Minder kms, wel wat hagelschade maar precies verwaarloosbaar. Vrees zelfs dat 500 EURO nog te hoog gegrepen is met de kosten die eraan te doen zijn... ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
de ballen dus, dan kan ik hem beter in orde maken en er zelf dan nog mee rijden tot hij uitteen valt peins ik
in ieder geval bedankt voor de info @Godfather : alles goe en ginds? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Jaat jom en met u Ronny? Alles bon?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
goed hé, samen gaan wonen met mijn vriendin en zo van die dingen
daarom dat de nissan niet word gebruikt, hare auto is zuiniger (lpg) |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
Quote:
tja de helft van we em mij gekost heeft toch zeker €1200 had ik gedacht hé ben zwaar aan het nadenken om het anders alles zelf te maken en dan zo er maar door mee rijden om naar men werk te gaan |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
Quote:
PM mij anders is een intressant bod ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Member
Car: opel omega B 2.0/16V
|
Quote:
2 bouletten met ketchup ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
Quote:
da was vroeger hé, toen dak ging eten met den MK1freak, carlo, shagrath, nikki enzo da was 1ne friet me 2 bouletten me mayo en ketchup ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|