![]() |
|
|
|
#1 |
|
New Member
Car: honda civic
|
Geachte menschen,
Als u nog ns een toerke wilt komen doen aan onze belgische Kust...then beware of them cops! Als ze iets zien dat blinkt en mooi is en riekt naar tuning, zou het wel ns je besten dag niet kunnen zijn. Toeristen mogen onozel doen, alle verkeersregels vergeten en op onze zenuwen werken maar als wij met onze getunde wagen voor de neus van een flik staan zien ze plots enkel nog jou. Ons hielden ze tegen voor een ooo wee ooo wee 'zware overtreding', nl. voetgangers die nog niet eens ah oversteken waren te hebben genegeerd en niet te hebben gestopt voor een zebrapad. ahum, als ze nog 2 meter ervan zijn en we stoppen en ze draaien hun kar, dan mogen wij ook niet kwaad zijn zekers (met een mens kloten rammelen dat mogen ze hier in belgie als de beste). Plus dat we al lang die combi in ons vizir hadden, zouden we dan echt niet stoppen denk je als we die achte ons zien, voor overstekende voetgangers, die mannen zagen gewoon beestjes waar er gene waren, we konden gewoon raden dat we gingen mogen stoppen...!! Nu ja , we zijn beleefd gebleven en de mens was nog redelijk begripvol en we zijn ontsnapt aan een dikke vette boete van zo'n 175 euro! Dus denk maar 2 keer na voor je nog eens niet stopt voor een zebrapad! Feit is dat hij plots wel niet kon laten te beginnen 'lullen ' over onze dubbele uitlaat 'zeker niet reglementair' en 'maakt teveel lawaai', maar dan was dan ook weer het enige wat hijn kon vinden want voor de rest waren wij dik in orde met alles... Ook moest hij wel 4 keer ons adres herhalen, om zeker te onthouden, zodat als hij ons nog ns kan 'screwen' hij dat zeker niet zal laten... Getunde wagen niet geviseerd: 'my ass', hij kon het niet laten om ons eens te doen stoppen omdat we teveel in zen ogen steken... Zolang ze blijven hypocriet doen in belgie met hun wetgeving en geen duidelijkheid kunnen scheppen omtrent die tuningwetgeving zal men het nooit niet aanvaarden! Zelfde met hun superboetes, die zijn belachelijk, hoe arm willen ze de belg eigenlijk maken, tot we allemaal met de fiets gaan rijden zeker omdat we het kotsbeu worden gemaakt? Precies zoals den langen arm der wet geen fouten maakt, maar daar praat nooit iemand over want zij zijn heilig geloof ik? Belgie is en blijft een Kutland en een politiestaat, we mogen hier niks meer gewoon zwijgen, beleefd zijn en héél véél betalen! one pissed of tuner ! |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: toyotaaaaa avensis
|
amen
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
|
Nog nooit troubles gehad ikke aan de kust ?
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Car: Fiat Uno
|
ela, als ge nu als ins blij moogt zijn da ge een rijbewijs hed dan ist al genoeg ee.
ikke vandaag mijn rijbewijs gaan doen, en ja hoor, net een zelfde voorbeeld me nen fiets, kmag trug, 10mei ale, ik ga zeker ni zage da ik der ni door ben, want ik heb een fout gemaakt, en wil da zeker inzien. maar eh, watte ikke altijd zo raar vin is: op u rijbewijs gaat ge rijden zoals ge eens een paar keer gerede hed. zet eens nen poll, en vraag eens hoeveel mense der anders rijde op een rijbewijs, nu probeer ik ni te zegge da ze het gewoon moete geve ee, want da zou het alleen maar slechter make, maar wist u dat men een minimum buizen moest hebben op een maand enzo. tjaah, volgende keer beter, en dan zien we wel ee. Greetz, Benjamin |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Car: VW Golf III GTI 16V
|
benjamin;kwil u nie bekritiezeren he want hier zijn ze rap op de tenen getrapt.
kzijn content da ze ni te rap da rijbewijs geven,moest ge het gelijk 30 jaar geleden voor nen sjik opt gemeentehuis junnen afhalen dan zouden er veel meer acidenten gebeuren.En kzou ni graag hebben dat er zo nen kerel in mijn kont rijd want dan zouk doort lint gaan peinsk. anyway,kbedoel daar niks verkeer mee he. greetz en veel geluk ermee op den 10e. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Hierboven praat men over rijbewijzen die gegeven werden voor een sjiek in 't gemeentehuis over 30 jaar en "meer accidenten"
Dat moet ik helaas tegenspreken Mijn ouders zijn uit die periode en beiden hebben nog nooit een accident veroorzaakt, of ja 1 keer mijn vader verstrooid en op een rondpunt gevlamd maar dat heeft niets met het hebben van een rijbewijs te maken En 1 keer mijn ma nen perte total 20j geleden in haar echt aan 1nen die door 't rood reed.... dus? En ze zijn beiden, zeker mijn ma, dulle chauffeurs Mijn ooms zijn ook rond de zestig en 1nen is camionchauffeur met "gekregen" CE rijbewijs en vlekkeloze staat van dienst Die mensen compenseren hun gebrek aan opleiding met ervaring Akkoord, ze kennen niet de betekenis van alle verkeersborden, zels ik weet ze nie meer vvan buiten, ken er verzeker de helft niet meer van Maar ik rij geen accidenten door wa defensief te rijden en door mijn jarenlange ervaringen in het verkeer. Ik heb met een L gereden met pa en mijn broer een doorgedreven rijopleiding gedaan met de rijschool... En raadt nu ne keer wie er al accidenten heeft gereden en wie niet? En met wie de mensen liever meegaan en meer vertrouwen in hebben? een "geschoold" rijbewijs hebben is niet altijd gelijk aan goed kunnen rijden |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
.......misschien hadden uwen pa en ma geen accidenten (uwen pa vlamt op een rond punt?die weet nie voor wa dien middenste pedal dient ofwa?sorry dak het zeg he,maar die reactiekrijgt ge in de rijschool wel mee) gehad als ze naar de rijschool waren gegaan(kweet het da bestond niet of was pas gestart).Ge leert daar wel echt iets zene.da kost veel geld maar ge krigt waar voor uw geld.Ne kerel van 18 kan veel beter rijden dan ne pere van 50 zene!!!Ge moet dien test is doen;laat uw ma of pa is parkeren op de wettelijke afstanden.Geeft die een half uur en tzal nog niet in orde zijn.
okee,ik geef u gelijk:ervaring komt met de jaren en idd mensen van 40 a 50 kunnen geen borden lezen.en tegen da ze 70 zijn rijden 20 km/h in de bebouwde kom.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
bytheway, ge zegt da uwen pa en ma nog nooit een acident gehad of veroorzaakt hebben???????W noemde dan op een rond punt vlammen en nen otoo pert total??????????????Das al een serieus acident he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
in de dikke mist nen auto tegen u vlamt.... door het rood.... is geen accident veroorzaken hé.... kunt daar niks aan doen... opleiding of niet.
Enne van mijnen pa op het rond punt.... niet nodig om mijn vader te verwijten dat ie niet weet waarvoor da middelste pedaal dient.... Was verstrooid hé... da rond punt lag er nog maar een paar dagen en er was geen signalisatie of verlichting. En dat op een baan da ge wekelijks doet... dan verwacht ge dat niet... trouwens.... er zijn er in die week nog 2 opgevlogen ![]() Enfin, 't heeft geen enkele zin om over de rijbekwaamheid van geschoolden en ervaren ongeschoolden verder te discusieren... gij hebt uw gelijk en ik het mijne. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
Car: Seat Ibiza
|
Quote:
Ik weet nie waar gij woont ze, maar bij ons leggen ze een rond punt niet in een week, laat staan een paar dagen. Hier doen ze er meerdere weken/maanden over, dus hebde tijd genoeg om door te hebben dat die werken wel eens iets met een rond punt te doen hebben.... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
Car: Fiat Uno
|
bij ons ligt zowa heel de stad open naar mijn mening, overlaatst konde echt nergens meer door, dan was er nog 1wegske voor naar de andere kant van de stad te rijde. schone reclame voor sin-niklaas, maja, der begint toch na een jaar of langer een beetje te beteren, over een jaar zou mn zowa overal moete gedaan hebbe als ik het goe heb verstaan.
Greetz, benjamin |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Moderator
Car: P 103
|
Quote:
Hier bij ons in de straat staat zo een leuk rondpuntje van 1 meter doorsnede die verplaatsbaar is met een lichte kraan. En geloof het of niet, maar de eerste weken zijn der daar echt veel op geknald. Zal er eens ne foto van proberen vast te krijgen, da ding is echt levensgevaarlijk. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
Car: P 103
|
Dat is zo een kleintje ja, maar er staan 4 borden op, 1 in elke rijrichting, ze staan wel tegen elkaar.
Staat hier midden op het kruispunt, maar je kan er gewoon langsdoor rijden, zonder te moeten draaien. En ervoor afslaan kan je wel doen, maar hier rijd zo een wijkagentje ganse dagen rond, en als hij het ziet, hebt ge prijs. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|