![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
VW Golf III 1.9 TDI
Hey,
Daarnet een vriend tegengekomen (wel garagist - Mazda concessiehouder) en die zijn vrouw verkoopt hare Golf omdat ze met ne Mazda moet rijden Dus hier de voorlopige gegevens: - 110.000 km - 1998 - niet getuned (hij heeft wel nog een verlagingskit ervoor liggen die hij wil meegeven) - wagen is zwart of donkerblauw (ik moet morgen nog eens foto's gaan nemen, want ik heb daar eerlijk gezegd nooit echt op gelet) - radio met cd-wisselaar - opties: elektrische ruiten, spiegels, ABS,... (rest weet ik morgen pas, maar hij zou boemvol opties zitten, ook airco geloof ik) Vraagprijs €8000 Voor meer inlichtingen 0477/584371 Zijn naam is Benny Foto's zullen volgen zodra ik tijd heb ervoor, dus waarschijnlijk morgen. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
Ah ja, en er liggen 17" janten onder
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Denk dat die toch nog wel efkes wa zal moeten zakken met de prijs... of geeft die garagist zelf garantie enz... of ist gewoon particulier?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Hij verkoopt hem als garagist en de prijs is zeker nog bespreekbaar. Hij wordt wel gekeurd, maar garantie weet ik niet. Ik vermoed van wel. Goed dat ge dat vraagt, en zal het hem morgen dan ook vragen.
Dat de prijs te hoog is denk ik niet. Ik heb net op het net zitten zoeken, en ze liggen tussen de €7500 en de €9000. Rond dit aantal kms hé. Deze is dan ook zo goed als 'full option' en er liggen 17" velgen onder en ze krijgen nog de verlagingskit mee. En er zit radio met cd-wisselaar in. Als ge echt interesse hebt, dan laat ge mij maar iets weten via mail en zal ik nog eens met hem de prijs bespreken. Waarschijnlijk krijg ik nog ietske meer klaar bij hem ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Amai, die stond al ver weg
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
formally known as "Milkman"
Car: VW Bora
|
En nog eens omhoog
Maar ik denk toch ook dat je vriend zijn prijs iets zal moeten laten zakken hoor Als je deze beziet: http://board.carstyling.net/showthr...&threadid=23264 Greetz ![]() |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
Quote:
Inderdaad, is me ook al opgevallen. Vind wel dat die zijne Golg 4 zeer goedkoop verkoopt. Houd er ook rekening mee dat ge nog moet bij betalen voor de velgen hé, terwijl die Golf III er al 17" onder heeft liggen. Ik heb zo nog zitten rond kijken op het net en zijne prijs is niet belachelijk. Ik heb vandaag niet de tijd gehad om foto's te gaan maken, maar ik ga hem straks toch eens bellen voor te vragen hoe het zit met de garantie en zijne minimumprijs. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
€7000 gekeurd, en 6 maanden garantie.
|