![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
Grote verhuis!!!!!
Na wijs overleg met onze webmaster hebben we besloten om de gouden3hoek te moven naar de nwe. topic van "Antwerpen"
De reden hiervoor is dat het anders een te grote wildgroei aan topics gaat worden en dat we indertijd, door onze grote aanwezigheid, een beetje bevoordeeld zijn geweest ten opzichte van de rest. Natuurlijk kreeg de webbie, na opstart van de gouden3hoek, talloze vragen om nieuwe regionale topics op te starten. Moest hij hier mee instemmen zou het board op korte tijd verscheuren in kleine hoopjes van mensen, wat zeker niet de bedoeling zou zijn. Dus nu heeft hij een algemene "regionale meetingplace" opgestart waar iedereen gelukkig mee is. Ik vind het dus niet meer als normaal dat we ons hier mee gaan inmengen, net zoals iedereen. Tevens ben ik al verscheidene malen geconfronteerd geweest met de vraag van "mogen wij ook posten op de gouden3hoek". Eigenlijk vind ik dit een zinloze vraag omdat het board voor iedereen bestemd is. Hopelijk volgen jullie mij hierin en gaan we gewoon verder met leute maken op een andere plek. We mogen nog wel onze naam kiezen onder de vorm van een comment onder Antwerpen. Ik zou bv. iets voorstellen onder de vorm van Antwerpse hoop/Gouden3Hoek/Noa, om toch nog een het stukje van onszelf te bewaren. Andere voorstellen zijn eveneens welkom. Vriendelijke groeten ReDDeViL ps (al onze huidige topics blijven uiteraard behouden) Last edited by ReDDeViL : 30-11-03 at 02:43 PM. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: peugeot 307 CC
|
ik heb daar niets op tegen hoor, in feite blijft alles bij het oude, enkel hebben we een nieuwe plaats waar we alles kunnen zagen over vanalles en nog wat
Greetz tyrone |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tuning Professional
Car: Volkswagen Golf IV
|
Geen probleem!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
zolang er maar gelult kan worden
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tuning Professional
Car: Volkswagen Golf IV
|
voila das het belangrijkste
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Ok, alvast bedankt voor de toffe reacties.
Ik wou jullie eerst op de hoogte brengen vooraleer we deze wijzigingen doorvoeren. Maar alles blijft zoals nu en hopelijk komen der nog meer mensen mee zeveren dan wordt ons hoopke nog wa groter. Groeten |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
Antwerpen noord RULEZ
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Als get mar wet
![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Kzen blij dak het weet want als ik het ni zou weten tja dan zou ik ni blij zijn, en wat ik nu ook weet is dak nu gewoon wat aant lullen zen omdak ni weet wat te schrijven dus bij deze zal ik maar stoppen met schrijven, nadat ik ik dees heb gezegd, en bij deze zwijg ik nu.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Member
|
Quote:
hier is niks meer aan toe te voegen AMEN ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Amaaai tyrone die hollandse heeft u ook geen goed gedaan
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
bwa dat viel goed mee zenne
kheb me al terug herpakt zenne enne @Silke rijd gij nu mee met mij de vrijdag???? Greetz Tyrone |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|