![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
Actieplan 2003, Controles Op Snelheid En Alcohol
In het kader van het provinciale “Actieplan 2003 – Controles Snelheid en Alcohol” voorzien verschillende politiezones en de provinciale verkeerseenheid van West-Vlaanderen, op een gecoördineerde manier in weekendacties snelheid en rijden onder invloed.
Voor het weekend 17 - 19 oktober zijn controles voorzien in volgende zones: PROVINCIALE VERKEERSEENHEID BRUGGE REGIO TIELT (Lichtervelde, Wingene, Ruislede, Tielt, Pittem en Ardooie) MIDOW(Meulebeke, Ingelmunster, Oostrozebeke,Wielsbeke en Dentergem) Deze politiediensten voorzien volgende acties in het weekend van 17, 18 en 19.10.03 : Provinciale verkeerseenheid : snelheidscontroles Brugge : alcohol- en snelheidscontroles met onderschepping Regio Tielt : snelheidscontroles met onderschepping Midow : alcohol- en snelheidscontroles met onderschepping |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: Seat Ibiza
|
getverdikke, ze zitten weer ferm dicht bij mij de mensen lastig te vallen. Tzal hier binnenkort ook prijs zijn denkek.
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
Car: BMW E90 320 d
|
Hebt gij klagen Bjorn, ik zit er middenin
Krijg alles waar ik nie om vraag, snelheidscontroles met onderschepping en alchohol Denk da ik mij wijselijk niet te veel op de baan ga wagen , want wie weet zien je ne getunede wagen voorbijrijden en doen ze daar ook onderschepping op Greetz Stijn |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
In de Ieperse regio zijn ze trouwens bezig met nieuwe opnames voor de zware voet...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
Car: Volvo Amazon 122S
|
Alcohol-, drugs- en gordelcontroles mogen voor mijn part iedere dag