![]() |
|
|
|
#1 |
|
Member
|
't is weliswaar occasie, ma jah, de vraag is, is dees wa goe materiaal? en wa is het nog waard? het is 1 JAAR oud ongeveer
een gepoorte kist, me de woofers schuin naar elkaar, me plexiglas en blacklight (k'weet nie zelf gemaakt of van merk, ik gok op een merk (magnat). twee woofers 12" magnat (wattage zallek morge weten te zegge) Amplifier Magnat 480 classic 4-way Bass machine American Pro vs-1850 (build in crossover, amplefier en bassbooster max 1000 watt) (zo ne witte me plexiglas) alle mogelijke zekeringen en aansluitingen hangen al aan de kist aan. k'zal morge zien voor foto's ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
|
op een db meting geraakt de kist tot 128 db geloof ik, ma k'weet nie me welken HU en ander speakers
bij mij zit der voor de rest ne sony blackpanel in, alpine en pioneer speakers |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
de woofers van magnat zen dubbelspoels trouwens
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
128dB ??? da's gene vette,
ma om eerlijk te zijn: da's dus zo'n show kist die superslecht klinkt. Spaar dan liever nog wa en koop goe materiaal, van magnat ben ik zeker ni zot. Ma dien amp ziet mij der nog slechter uit |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Car: vw golf III
|
same here
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
128db is idd gene vette
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
Car: alfa 156 chipped
|
Quote:
de harde waarheid vrees ik... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
|
Magnat heeft geen dubbelspoels woofers. Nooit gehad ook nie.
Ik vrees da ge in't zak zijt gezet als ge het al hebt gekocht. ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
sorry, 'tzen der van caliber
![]() en euhm, voorlopig emme we die in nen 206 gezet, en k'moe zegge da die fameus boenke geeft ze... mja, 't is geen 2000w gelijk da gulder gewoon zijt, ma as'k em nog luider zet kan ik nie in dien otto blijve zitte dus zie'k nie echt een prob da die geen 2000w is of zo ze ![]() greetz viggen |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Car: Volkswagen Golf III
|
if it suits your needs dan ist goe he
|