![]() |
|
|
|
#1 |
|
Moderator
|
beke vanalles
Wat is het toppunt van lef ???
Een spookrijder proberen in te halen. Hoeveel weegt de ideale schoonmoeder ??? 700gr, zonder de urne. Wat is het verschil tussen een skoda en een tampon??? Bij een tampon krijg je een trekkabel gratis. wat is het verschil tussen vaseline en EPO???? EPO dient om het gat dicht te rijden wat is het verschil tussen een strijkplank en een blondje??? Bij een strijkplank gaan de poten moeilijker uit elkaar... Wat moet je doen als je schoonmoeder staat te wankelen in de achtertuin? Nog een keer schieten wat is de overeenkomst tussen op een berg staan met hoogtevrees of gepijpt worden door je schoonmoeder? Zolang je niet naar beneden kijkt is er niks aan de hand Het is bruin en er groeit iets moois van binnen... ene turk met kanker. Waarom gaan domme blondjes altijd naakt op een boek zitten ?? Ze kunnen alleen maar liplezen. wat is het toppunt van FISTFUCK? Je zelf aftrekken in een ander het toppunt van masturbatie?? Jezelf uit bed trekken het zit in een hoekske en het wordt als maar kleiner... Een autistje met een rasp !! waarom gaat olaf steeds met korte broek naar prostituees??? zonder pijpen is da toch goedkoper wa ist verschil tussen olaf een een vibrator? Olaf is een echte lul.... 't Is groen maar wordt mettertijd roder en roder tot het volledig rood is... Een kikker in een mixer. 't Is groot en geel maar doet geen pijn als het op je kop valt... Een pluche bulldozer. 't Is wit, vierkant en het botst... Een pingpongblokske. wat is het top punt van hardheid? Een dove in zijn gezicht slaan en dan roepen "wie nie horen wil moet maar voelen". hoe weet je dat een vrouw iets verstandigs gaat zeggen? als haar zin begint met " mijne man heeft gezegd dat ..." Waarom zwemmen domme blondjes altijd rugslag? Ze gaan altijd op hun rug als ze nattigheid voelen Mathilde is voor ze zwanger is geraakt eerst naar het ziekenhuis moeten gaan om een infuus met zeewater te krijgen want Flip kreeg haar mossel niet meer open. tis bruin en loopt tegen 150 km/uur.... RARARA?? Nen somaliër met nen maaltijdcheque.... Broer half marokkaantje/belgje tegen zijn zus: Ben ik nu Marokkaan of Belg? Zegt zijn zus: "Da weet ik niet echt... dat moet je even aan moeder vragen..." Vraagt aan zijn moeder dezelfde vraag... ze antwoordt: "Da weet ik nu ook niet echt zeker... vraag het even aan je vader..." "Pa, Ben ik nu Marokkaan of Belg???" "Maar jongen toch.... we zijn toch gewoon mensen, waarom moet je dat nu precies weten???" Antwoordt de jongen: "ewel, ik een auto willen hebben en ik niet weten ik er een moeten kopen of stelen!" Waarom hebben vrouwen 1 hersencel meer dan een hond?? Omdat ze niet op de vloer zouden schijten.... Waarom hebben sommige vrouwen 4 hersencellen? Voor ieder kookplaat 1...... het is bruin, rood, bruin, rood, bruin, rood, wit? ne neger die em aftrekt Wat is het verschil tussen een omvergereden kieken en een omvergereden marokkaan?? voor dat kieken is er nog een remspoor!!! Een getrouwd koppel uit Antwerpen komt aan in New York en neemt een taxi. Hij spreekt een beetje Engels, zijn vrouw niet. Taxidriver: "Where do you come from?" Man: "From Belgium." Vrouw: "Wa zeit em?" Man: "Ei vroagt vanwoar da we komme en ik zei da we van den Belgique zen. Taxidriver: "What's your hometown?" Man: "Antwerp." Vrouw: "Wa zeit em?" Man: "Ei vroagt van welke stad we zen en ik zei da we van aantwaarpe zen." Taxidriver: "In Antwerp I had the worst fuck of my life." Vrouw: "Wa zeit em?" Man: "Ei kent oe!" Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak. De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: Welk meisje wil je? Waarop de jongen antwoordt: Ik wil er eentje met een vieze ziekte. De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: Dan moet je Nancy hebben. De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een halfuurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen: Kijk, als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysit. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze er van mij een vieze ziekte bij. Als mijn vader vanavond de babysit naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker met haar een nummertje doen. Ik ken hem. En als hij straks thuiskomt, zal hij ook moeder nog eens willen pakken. En morgen zal moeder, want ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En dat is de rotzak die mijn kikker heeft doodgereden.. Twee homo's komen terug van een partykeuh en willen thuisgekomen nog is goe fuiveuh.... De ene neemt uit de schuif een pottekeu met een doorzichtig wit zalfkeuh en wrijft deze uit op zijn piemelkeuh. Den andere vraagt waarmee dattem in godsnaam bezig is. Wel, antwoordt de eneuh, dat is Vaseline en dat is heel goed voor uw poepekeuh. Na de ene zijn daad staat nu de andere op en gaat naar een kastekeuh en haalt daar een pottekeuh met een doorzichtig blauw zalfke uit en wrijft deze ook op zijn piemelkeuh. Wel, vraagt de ene, wat is datteuh? Awel, antwoordt de andereuh, dat is Vicks en dat is heel goed voor uw keelekeuh Wat is vingeren in het Spaans? Porre va vore Wat is "beffen" in 't Fins? Clitte Licke Wat is een vibrator in het Frans? Le pic du electric Wat is de Zweedse benaming voor pijpen? Lullesmullen Wat zegt een homosexuele uil? "Joehoe!" Wat betekend groepsseks in het Deens? Helemeuteneuke Wat is de andere naam voor een crematorium van lesbienes? Een pottenbakkerij Wat is het toppunt van poep en plassex? Twee bejaarden die elkaars stoma leegzuigen Een homo komt in het cafe en zegt tegen zijn vrienden: Ik heb een tractor op mijn lul laten tatoeren. Vraagt een van zijn vrienden: Waarom geen Ferrari? Zegt die man: Ga jij met je Ferrari door de stront rijden? Waneer is een vrouw het slimste? voor,tijdens of na de sexs???????? tijdens want dan hangt ze aan de hoofd computer! Een Kerel word tegen gehouden door politie. De politie agent vraagt aan de persoon waarom dat hij zijn gordel niet draagt terwijl hij met de auto rijdt. Waar de man op antwoord 'waarom hebt gij botten aan als ge niet met uw paard zijt'. |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Member
Car: Ford Focus
|
Een vogel, een vis en een krokodil zitten aan den toog in de bar van de zoo.
Och zegt die vogel, ik heb het hier allemaal gezien, ik ben 't hier een beetje muug. Ik kan goe vliege, mijn vrouw kan goe vliege, mijn kinderen kunnen goe vliege, als we de kans hebben zijn we weg, terug naar Afrika. Ja, zegt die vis. Ik ben het hier ook wa muug. Ik kan goe zwemme, mijn vrouw kan goe zwemme, mijn kinderen kunnen goe zwemme, als we de kans hebben zijn we weg, terug naar de Middellandse zee. Och, zegt die krokodil, ik weet het nog niet. Ik hem een groot bakkes, mijn wijf hee een groot bakkes, mijn joeng hemme een groot bakkes. Ik denk da 'k hier in Antwaarepe blijf. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
|
toppunt van incest ?
aan de lul van je vader de ongesteldheid van je zuster proeven ![]() |
|