PUBLICITEIT / ADVERTISEMENT

Go Back   CarStyling.Net MessageBoard > ICE (In Car Entertainment) > Showroom
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Garage Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-07-13   #1
damic
Member

damic's Avatar

Damic's - Pug Berlingo

Zoals ik in mijn ander topic al heb gezegd heb ik nu een Peugeot Partner 1.6hdi of Berlingo, zijn toch hetzelfde en met dezelfde problemen :| (iets met een lekkende injector dichting)

Anyway we gaan het hebben over de inbouw van de installatie.
Dus wat komt erin, hetzelfde wat er op het einde nog in de 626 zat.
- Alpine CDA-9883R
- Alpine PXA-H700 (mclk mod)
- Crunch 600
- Kenwood KAC-528 (handleiding)
- Kenwood KAC-821 (handleiding)
- Tangband W4-1337SD
- Dayton Audio ND20FA-6
- Peerless SLS-213

Stoeltjes eruit, wat is met dat voor een systeem 3 bouten waar je deftig aan kunt en de 4 ja die steken we maar ergens (volgens mij word dit de meest gebruikte smilie door mij, in dit topic).

Dat gedaan dan hoe gaan ik die versterkers plaatsen en vooral vast zetten mmh wat 18mm mdf en een zaagmachine kom je ver mee
damic is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (Hide this adverts)
Old 29-07-13   #2
damic
Member

damic's Avatar

Daarna wat kabel getrokken, wel handig een kabel goot hebben in de wagen

De pxa hangt onder de 600

En zo zag de wagen er uit gisteren avond

Last edited by damic : 31-07-13 at 01:58 AM.
Old 30-07-13   #3
damic
Member

damic's Avatar

Vandaag verder gedaan en alles kwa power en signaal is aangesloten behalve de luidsprekers, dat word nog plezant

Plankje vast gezet, keuring gaat dit niet zien want de vijzen zitten tussen de steunbalk.

Kabeltjes mooi vast gelegd.

mmhh ben blijkbaar een foto vergeten te trekken van het eind resultaat :| straks eens doen

Deur probleem, wil de kabels door die slurf halen maar er zit blijkbaar een stuk metaal voor de ingang van de slurf, dus kan de kabels niet zien

Midden console, leuk zo'n gegoten stuk, en alles lekker dicht op elkaar gepropt

Misschien nog straks wat verder doen.

Last edited by damic : 30-07-13 at 05:49 PM.
Old 31-07-13   #4
damic
Member

damic's Avatar

Beetje kabel management

Wat ik dacht te doen gaat dus niet, de kabel door de plug steken en wel om volgende reden

de deurkant is dicht gegoten :cry:

Dan de tweeters, kabel was toch een pest om door te steken dan maar de originele draden gebruiken en de originele plastiekske, dan beetje aangepast met een dremel en ook de plastiek van de tweeters aangepast zodoende dat het er mooi in past ook wat loctite gel in gesmeert

En dan stak de midden console terug in elkaar

Bijna het belangrijkste vergeten
Old 02-08-13   #5
damic
Member

damic's Avatar

Alles steekt er in maar niet alles werkt, de linker mid doet het niet :| eens uitzoeken of het de amp is of de kabel.

Had de pxa via ai-net aangesloten maar daar zat een hoog frequent signaal op dat serieuze storing gaf, ook als ik van bron veranderde verloor ie zijn programma :| dan maar terug naar rca+remote. Dat werkt tenminste.

Last edited by damic : 03-08-13 at 11:45 PM.
Old 03-08-13   #6
damic
Member

damic's Avatar

De tweeters ingebouwd, dat was het gemakkelijkste, connector van de originele af gesoldeerd + wat kracht gebruikt en daarna aan de ND's gesoldeerd (het wit is Loctite damp)

Deuren:

Ook nog bezig geweest om het geluid van de linker mid terug te halen maar ter vergeefs kanaal is dood in de versterker (iets met mica plaatje vergeten te plaatsen). Had nog een 2de liggen die erin gestoken en daar werkte het rechter kanaal niet van. Bleh dan maar zo wegrijden, steek ik die er in valt het geluid van de linker nu ook weg euhm wat met de gain spelen en wat een gekraak, hu op pause gedrukt en dan een paar keer goed open en dicht en voila opgelost.
Moet dus alleen die andere amp terug repareren.

Ook het midden display van de pug kapot gekregen met lampen te verwisselen :| er steken 3 lampen in als achtergrond verlichting 1 daarvan brande niet ok, verwissel ik 2 en 3 met elkaar en dan brand 3 nog niet :| ok dan steek ik 3 maar terug in 2 en toen was er geen licht meer :|.
Al open gehad en de lampen staan in parallel dus het moet in de driver zitten. Word nog plezant.

Last edited by damic : 03-08-13 at 11:54 PM.
Old 12-08-13   #7
damic
Member

damic's Avatar

Deurpanelen steken er terug in alsook gevondne waarom de achtergrond verlichting niet meer werkt van het display => lampen zijn kapot :| asjemnou 3 nieuwe lampen erin en voila tis gemaakt

Stoel nog niet terug gezet, moet eerst die storing vinden, nee het zit niet in de kabels. Wat wel zou kunnen zijn is dat de DC/DC omvormer in de versterker dat er boven op ligt storing geeft
Old 20-12-14   #8
damic
Member

damic's Avatar

Whohaa heeft die wagen het maar 2jaar uitgehouden bij mij ondertussen wel gevonden wat het probleem was met het display van de h700 en de hoge pieptoon soms.

Display: fout zit in de kabel waardoor ie een bepaalde knoppen bank niet ziet
Pieptoon: mijn modificatie intern was los gekomen

Ondertussen een Hyundai H-1 2011 gekocht en daar is een zee van ruimte in
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules