![]() |
|
|
|
#1 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
2 banden 205/45-16 met 6,5mm profiel
Ik heb hier nog 2 banden in goede staat liggen die weg mogen.
Specs: - Regal RSZ-300 - maat 205/45-16 - profieldiepte = 6,5mm bij beide banden (nieuw is normaal 7mm, dus er is met deze banden nauwelijks gereden) Volgens mijn bandenman kosten deze normaal ongeveer 85€/stuk. Beide mogen weg voor de helft van de prijs, lijkt me zeker niet overdreven voor banden die nog bijna het volledige profiel hebben... Over de levering valt te praten. foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Niemand van de vakbond of zo die banden nodig heeft?
Ge kunt ze misschien nog inbrengen als onkosten? ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Nog eens omhoog schoppen.
Een deftig bod doen mag natuurlijk ook. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
New Member
Car: MG TF 120 Stepspeed
|
ZNEF,
Zijn ze eventueel ook op te sturen naar Nederland? gr. Ralph |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Dat is mogelijk, maar ik heb misschien nog een beter idee. Ik zou eens naar Amstelveen moeten om een paar zaken op te pikken en aangezien ik dan toch al een eind in Nederland ben, is het misschien een kleine moeite om de banden gewoon af te komen zetten. Waar woon je ergens? Dan kan ik kijken of het doenbaar is. edit: Ik heb net op je profiel gezien dat je van Almere bent. Dat is helemaal niet zo ver van Amstelveen (een 30-tal kilometer), dus geen probleem voor mij Moest je dit vorig weekend gezegd hebben, dan had je ze al gehad want toen was er een aikido-stage in het topsportcentrum in Almere ![]() Last edited by Znef : 21-11-09 at 12:39 AM. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
New Member
|
Quote:
Znef, Dat zou helemaal te gek zijn. Wanneer ben je in Amstelveen? Ik kan je waarschijnlijk tegemoet rijden of zo? Een goede locatie daarvoor is de parkeerplaats van McDonald aan de A9 (gaasperdammerweg) richting Amstelveen-Almere. Vanuit Amstelveen moet je daar wel langs komen. En vandaar zit je zo weer op de A2, richting Belgie. Hoor graag van je! gr. Ralph |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Waarschijnlijk ben ik daar volgende zaterdag (28 november) in de namiddag, maar ik bevestig je dit nog wel.
Ik heb de plaats opgezocht (kan je bevestigen dat ik juist zit?) en dat lijkt me wel een goede plek om af te spreken Ik ken een hoop Nederlanders die daar ook altijd afspreken om gezamelijk met hun Scirocco's naar treffens te gaan ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
New Member
|
Quote:
Buls eye! Precies goed. Ik hoor het graag van je, als je as zaterdag in de gelegenheid bent. Alvast bedankt. gr. Ralph |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
CS posthoer 2005 ;-)
|
Quote:
Zaterdag lukt Heb ook met de andere persoon afgesproken, dus dat komt mooi uit.Ik stel voor dat ik daar met u rond 15u afspreek. Ik hoop wel dat het verkeer mee valt want 2 weken geleden was ik nog in Vleuten, maar door file, werkzaamheden en snelheidsbeperkingen was ik daar 45min te laat ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
New Member
|
Znef,