View Full Version : merken van chip ?
k'weet het is al vele keren aan bod gekomen maar wa ik wil weten is ervaringen met verschillende merken van chips ?
powerplus,
upsolute
wetterauer,
powerchip
heinz
.........................
t'is maar dak twijfel tussen sommige merken , den ene al wa duurder dan den andere, en soms een seriues verschil zunne,
Flashy Dude
09-10-02, 05:46 AM
ik heb opsolute, van 177 naar 212 pk en op vermogensbank, reeds 100.000 km, beetje meer rook bij optrekken, geen olieverbruik, verder zeer content.
ik kreeg het wegens omstandigheden aan kostprijs.... 10.000 oude befkes
Powered by Heinz hier , 130 -> 167 pk
(nu wel 186 maar da heeft niks me Heinz te maken)
idd ietsje meer rook (ma heb ook gene cat nie meer) verbruik toen naar beneden , vinniger en krachtiger geworden , zo het kleine dood moment was eruit , ook geen olieverbuik etc , zeer content van
deevious
09-10-02, 05:22 PM
Heb al met Kempower TDi 150 gereden en dat is :eek:
Software is echt subliem afgesteld. 184pk en 409Nm + beide krommes lopen veel gelijkmatiger dan standaard. Volledige programmatie gebeurt trouwens op de rollenbank en is dus 100% afgesteld op de individuele wagen. En niet echt veel rook.
Je moet maar eens een praatje gaan slaan met Jan Kempynck (eig. Kempower). Hij is begonnen als ingenieur bij Bosch en heeft nog mee de eerste elektronische motorsturingen ontwikkeld. Hij werkt bovendien rechtstreeks samen met Motec (voor de racers onder ons) en is 1 van de zeer weinige mensen wereldwijd die begrijpen hoe je de Vanos (van BMW) mee elektronisch kan afstellen.
Wel om eerlijk te zijn, ik twijfel nog tussen Powerplus en Heinz ...
Ik heb van beide al goei en slechte dingen gehoord.
Ma da is altijd in deze sector.
in ieder geval ik wil da mijn auto wa soepeler wordt, da da gat weg is en da hem vooruitgaat.
Da hem doempt kan me zo veel ni schelen, ik rijd er toch ni achter :p
ik twijfel eigenlijk tussen upsolute ( goedkoper ) en powerplus ( duurder )
maar ik moe ook rekening houden met het feit da mijne alfa al 115 000 km heeft ge en ik nie binnen hier en een jaar met nen lamme kapotte motor zit.
ik heb box steken van tuningbox.com en keb ook geen klagen..
rook ook ietsje meer..maar ik vermoed oorzaak door ontbreken van cat
vBulletin v3.0.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.