PDA

View Full Version : moto-uitlaat

Geertjn'
30-01-03, 06:35 AM
Ik had dus het idee om een moto-uitlaat onder menne focus tdi 90pk te hange, dus zo gezegt zogzdaan. Ikke naar de Yamaha en kocht mij ne Leovinci voor op't circuit.
Heb hem ondertusse late plaatse en da geft dus niks geluid.:( 'T is ma om ellie allemaal te waarschuwe. Verzint eer ge begint zou ik zegge. Zal hem maar verkope aan ene mee ne naft. :mad:

Een gewaarschuwt man is er 2 waard è.

P.S.: De schort hangt er maar aan om een idee te geve.

SammyVW
30-01-03, 07:11 AM
Is da ne moto-uitlaat in inox?

ten eerste moet je ook al weten da je uit ne tdi of hoe ze het ook noemen bij ford al ni veel geluid kunt krijgen.... 1 ding vind k wel,het ziet er vree de max uit... en da is ook al veel (denk dat maybe de keuze van je moto-uitlaat ook ni erg goed was.... der zijn er hier een paar met een moto-uitlaat dus hopelijk reageren ze.... fiestake had toch een bora met een moto-uitlaat,enz....

Greetz

Geertjn'
30-01-03, 07:23 AM
't Is ene in titanium.

Met menne vorigen uitlaat (skytune dia.115 en demper) had ik wel een schoon geluid. Het was nie waaw ma toch.

SammyVW
30-01-03, 07:25 AM
Denk da je moet rekenen dat zo ne motouitlaat meer tegenhoud.... misschien es een catvervanger steken? of rechte buis tot aan de motouitlaat.... ik denk,maar ik ben het ni zeker,dat die carbon motouitlaten meer sound geven....

greetz

IJSkoe
30-01-03, 07:58 AM
ik heb idd nen bora met motouitlaat.

Echt lawaai maken doe da ni ma hij blaast toch schoon.

Der_Polofahrer
30-01-03, 08:12 AM
Ik heb ne polo met een Laser For Race motodemper, geeft een zeeeeeerrrrrr diep geluid en een klein fluittoontje op hogere toeren, echt bom van een geluid !!!!!

Ibiza Racing
30-01-03, 05:36 PM
@ sammy

zeg nen carbon gaat nie meer of minder lawaai maken ze

das gewoon gewichtsbesparing en uiterlijk natuurlijk ook eh dienen carbon...

Ibiza Racing
30-01-03, 05:38 PM
beste motuitlaten

AKRAPOVIC

steek da eens ge zult wel geld moeten bovenhalen zenne gasten maar das pas kwaliteit op moto

weet nie wa het op nen auto zou zijn heb het nog nooit gezien mss beetje te duur....

Turbo
30-01-03, 07:50 PM
moet je er ook niet op letten dat je een lege uitlaat koopt en niet met verschillende kamers in (zoals dus bij motoruitlaten?).

allé, kdacht dat ik dat hier es gelezen had, en dat lijkt me idd wel logisch...

maar als het een circuituitlaat is zal het misschien toch zijn zonder kamers in... kweet het nie.

misschien es de stukken voor de uitlaat aanpassen?

groeten
René

Ibiza Racing
30-01-03, 07:54 PM
@ Turbo

just manneken

ge hebt race uitlaten das 1 rechte buis zonder kamers of iets in

en dan heb je gehomologeerde das me nen spiraal zo in of nog nettekes voor grootste lawaai tegen te houden

Greetz Ibiza R@cing

Geertjn'
30-01-03, 09:20 PM
Voor de moto-uitlaat zit er niks meer, buiten de kat. Dus daar kan ik niks meer aan doen als mss de kat ertussenuit, maar die kan je best late zitte denk ik.

Thanx for the reply's to y'all

Kaze
30-01-03, 09:28 PM
tsien.. das bizar..

fiestake zijne bora floot idd..

en ik heb maat met focus 90pk met selfmade inox vanaf cat en die maakt ook schone diepe ronk..

en als ge die moto uitlaat er nu gewoon afhaalt?

hoorde dan lawaai???

ge zijdt toch zeker dat er geen demper meer onderhangt e

Geertjn'
30-01-03, 09:34 PM
Rij nu tijdelijk zonder de uitlaat omdat deze niet oogt zonder de schort + de kans op stelen is er dan ook nog en nog valt het geluid tege. Je hoort het amper. :eek: Ik ben er ZEER ZEKER van dat er geen dempers meer tussen zitte heb het zelf al 100x gezien.

Ga hem is trug hange en er een tijdje mee rije, as het niet veranderd hang ik trug skytune.

Grtz

Kaze
30-01-03, 09:55 PM
Originally posted by Geertjn'
Rij nu tijdelijk zonder de uitlaat omdat deze niet oogt zonder de schort + de kans op stelen is er dan ook nog en nog valt het geluid tege. Je hoort het amper. :eek: Ik ben er ZEER ZEKER van dat er geen dempers meer tussen zitte heb het zelf al 100x gezien.

Ga hem is trug hange en er een tijdje mee rije, as het niet veranderd hang ik trug skytune.

Grtz

mo.. tsien..

mijne maat met focus hoorde al van ver komen..

gewoon rechte buis vanaf kat naar achter

bizar

IJSkoe
30-01-03, 10:03 PM
der is bij ons ook ene met ne focus nen 75 pk tddi en diene brom toch ook schoon.

Die heeft gewoon een recht buis van vooraan tot achteraan en daar een sierstukske op

geestar
02-02-03, 08:17 PM
Ge kunt da toch een stuk uithalen aan die damper, aan de uitgang, da zit er op bij gehomologeerde uitlaten. Je moet dan stuk eruithalen, maar dan is hij wel niet meer legaal.
Ma kga da nog ne kié vragen an ne maat, die ga ta zeker just weten.
Wa da ge ook kunt doen is ne kié dienen demper uitbranden, dat al die wol die daar inzit wegbrandt.

En als ge echt schoon geluid wilt, last ge uwen uitlaat open, en daarin zit er een buis mee gaten en door die gaten wordt het geluid in de wol gedempt. Gaalt die buis der uit, en ge steekt een volle zonder gaten, of met een paar, en dan zit je mee ne demper die eigenlijk de zak doet, maar dan heb je de looks en het geluid.

Floris
02-02-03, 10:28 PM
Weet er per toeval iemand welke motodemper zo'n "klep" heeft? Ik zou dit willen plaatsen voor de tegendruk in de lage toeren te hebben en de doorstroming in the hogere toeren. Het geluid interesseert mij niet het minste.