PDA

View Full Version : Vraagske over Xss3s car

Golfke_tdi
29-01-03, 01:28 AM
Ja weet er iemand wat er allemaal veranderd is aan die uitlaatlijn? En zout ge ongever zo'n geluid kunnen krijgen uit nen TDI? waarschijnlijk ni zeker. In ieder geval is die sound bij hem echt wel ferm vind ik.

Greetzzz tom

weytie
29-01-03, 02:54 AM
Vergeet het maar :D , naft en diesel gaan nie samen, en zeker nie bij een tdi, je kan uit een tdi 'een beetje lawaai' krijgen maar nooit zoal een benzine motor, degene die een tdi hebben zullen dit wel kunnen bevestigen

Ik zelf rij ook met een tdi, en ge moet maar es naar de link zien, is een filmpje van men uitlaat (kan zijn dat je het ff moet laten inladen)

Greetz Stijn

a3ke
29-01-03, 04:55 AM
:blush: , het extreemste geluid dat je uit een TDI kunt krijgen zal ik wel evenaren denk ik :blush:

http://users.pandora.be/a3ke kan je verschillende movies bezien , in het echt is het nog wel luider en dieper (op film pakt die sound ni zo goe) ;)

Clio2ke
29-01-03, 05:49 AM
ge zijt er fier op he A3ke :p en terecht

SammyVW
29-01-03, 05:55 AM
Ge zou de mijne dan es moeten horen brullen ma ja das dan ook ne SDI he...... hehehe

Golfke_tdi
29-01-03, 10:13 PM
Tja 't zijn alle twee wel schoon geluidjes, maar ni gelijk ne naft he. Wel zonde maarja. En A3ke 'k rijd maar me ne 90pk, dus aan uwe sound zal ik ook al ni kunnen geraken. Hopelijk gaat het de richting van weytie dan uit. dan ben ik al tevreden.
Wat hebt gij juist gedaan weytie? Bij A3ke zag ik het op zen site en 't is echt proper gedaan. Hoedje af voor u ;)

Greetzzz tom

a3ke
30-01-03, 01:59 AM
Originally posted by Golfke_tdi
Tja 't zijn alle twee wel schoon geluidjes, maar ni gelijk ne naft he. Wel zonde maarja. En A3ke 'k rijd maar me ne 90pk, dus aan uwe sound zal ik ook al ni kunnen geraken. Hopelijk gaat het de richting van weytie dan uit. dan ben ik al tevreden.
Wat hebt gij juist gedaan weytie? Bij A3ke zag ik het op zen site en 't is echt proper gedaan. Hoedje af voor u ;)

Greetzzz tom

:eek: :( :confused: 90 Pk ROFL ;)

neem daar het dubbele van +6 en je bekomt mijn echte Pk's :)

waar heb je dat in godsnaamd gehaald "En A3ke 'k rijd maar me ne 90pk" ? :p

Beezer
30-01-03, 02:07 AM
Originally posted by a3ke
:eek: :( :confused: 90 Pk ROFL ;)

neem daar het dubbele van +6 en je bekomt mijn echte Pk's :)

waar heb je dat in godsnaamd gehaald "En A3ke 'k rijd maar me ne 90pk" ? :p

kben nie zeker maar ik denk dat em bedoelde

" @a3ke: IK (golfke_tdi dus) heb maar 90pk....

die " 'k " is dus 'ik'

oftwel zou het nu duidelijk moetten zijn, oftwel is alles nu nog verwarrender ;)

Golfke_tdi
30-01-03, 03:14 AM
Tnx Beezer, ja dat bedoelde ik dus. Ik dacht dat da duidelijk was, ik rijd met een 90pk en daarom dat ik aan u sound al ni kan typen.

A3ke maakt nogal rap van zen gat :p

Graptje he

a3ke
30-01-03, 03:22 AM
:p :p :p :p ellaba , rap van zijn gat maken ;)

het komt altijd zo over :(

had verkeerd gelezen precies :rolleyes:

Turbo
30-01-03, 03:38 AM
khad het ook eerst zo gelezen vanmiddag, kga wa zegt den dieje hier nu?? maar toen ik het een tweede keer las, had ik het wel;)

groeten
René

weytie
30-01-03, 06:43 AM
De mijne is ook 'maar' ne 90 pk :eek: , en wat ik eraan gedaan heb, middnpot overbrugd, dmv buis in te steken, kwestie van daar niks aan te moete verandere voor de keuring en de achterste pot weggedaan en gewoon rechte buis met eindstuk van skytune, das al

Greetz Stijn