PDA

View Full Version : Helpppp mijne motor maakt een vies geluid

Green_Golfke
19-01-03, 08:20 PM
Ja zeg, gisteren wou ik weggaan. begint die motor daar ze een raar geluid te maken. allé ik weet ni of het de motor zelf is, of iets dat daar naast ligt.

tis ne golf 4 sdi en het geluid is zo een gepiep/gefluit en tis ni bepaald stil.:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

en nee tis gene halve dode vogel dat onder de motorkap gesukkeld is:mad: :D :mad: :D :mad:

teejoo
19-01-03, 10:52 PM
Heeft hij dat als ge hem den eerste keer van den dag start? Zo efkes maar, als ge uwen eerste zet gas geeft om hem uit de garage te rijden? Want da heeft de mijne ook soms (tdi 90 pk).

Green_Golfke
19-01-03, 11:52 PM
Ja, was als ik hem de eerste keer starte en uit de garage reed. Maar of dat het stopt weet ik niet, want ik heb daarna de motor terug stilgelegd uit angst voor schade (liefde voor de wagen zekers) en ben dan met onze pa zijne auto weggegaan. Ik zal hem misschien is efkes langer laten draaien om te zien of dat het overgaat. Nu ja, ik ga toch zo rap mogelijk naar de garage gaan zenne.

teejoo
21-01-03, 02:16 AM
Bij mij is da direct gedaan, en precies ook alleen maar als het nogal koud is. Nu dat het wat warmer is heeft hij het niet, dus ga ik mijn garagebezoek nog even uitstellen.

Green_Golfke
21-01-03, 03:00 AM
de mijne blijft nog effe in de garage staan:mad: :mad: :mad: ik moet hier teveel blokken en ik heb gewoon geen tijd om naar de garage te bollen:mad: :mad: :mad:

Green_Golfke
22-01-03, 12:48 AM
allé, het blijkt een riempje ofzo te zijn dat lawaai maakt. maar da gaat inderdaad over na een tijdje. ik heb mij weer is druk gemaakt voor niks hé:D :D :D :D

Clio2ke
22-01-03, 06:15 AM
heb zelf met vag motor al verschillende riemekes kapot gereden van den alternator. Piept en dan brandt lampje batterij. Best stoppen dan als het dat is en gewoon laten takelen of ge hebt kosten. Maar het zal da wel ni zijn zeker als de garage zegt da het niks is

Shepherd Moon
23-01-03, 08:19 PM
da gefluit hebben we thuis ook met den berlingo, ge hoort het binnen in de wagen wel nie maar als ge er buiten staat dan hoor je het serieus. maar na even rond gereden te hebben is da over. Dus enkel bij koude moter. Waarschijnlijk wel een riemmeke of zo die wa slipt. Maar het is allesinds bij ons toch niets erg ;)

Green_Golfke
25-01-03, 01:47 AM
voila, probleem is nog niet opgelost, maar het kan in elk geval al geen kwaad:) :) :) :) :) het is een riempje dat moet vervangen worden, zal wel is gebeuren als ik er tijd voor heb (is geen haast bij)

het waren dus zorgen voor niets:D :D :D