PDA

View Full Version : ATTN : streety of iemand met Ibiza TDI

a3ke
30-12-02, 03:22 AM
hebde gij een tijd geleden geen last gehad van een occasioneel gebibber/raar geluid ter hoogte van de zone versnellingspook/handrem of was het iemand anders ? ben zeker van de symptomen en dat het iemand was met Ibi

ben er gisteren last van beginnen te krijgen en heel zelden .

het is een echt hard gerammel (alles trilt)en raar geluid , dacht dat het iets kleins/dom was bij je , niet ?

heb al gezien onder de auto , alles hangt nog stevig vast kwa uitlaatlijn .
wat was het bij je of was het bij iemand anders ?

Beezer
30-12-02, 03:36 AM
Originally posted by a3ke
hebde gij een tijd geleden geen last gehad van een occasioneel gebibber/raar geluid ter hoogte van de zone versnellingspook/handrem of was het iemand anders ? ben zeker van de symptomen en dat het iemand was met Ibi

ben er gisteren last van beginnen te krijgen en heel zelden .

het is een echt hard gerammel (alles trilt)en raar geluid , dacht dat het iets kleins/dom was bij je , niet ?

heb al gezien onder de auto , alles hangt nog stevig vast kwa uitlaatlijn .
wat was het bij je of was het bij iemand anders ?

Allé, kzal ik uw is proberen te helpen sinds da Streety percies nie online is. Streety had een tijdje geleden een storend geluid ter hoogte van zijn versnellingsbak. Na lang zoeken bleek de oorzaak het volgende te zijn: één van de ophangingsbeugels die de middendempervervanger moest vasthouden was losgetrild. Na die terug vast te zetten=probleem opgelost.

KoningDanny
30-12-02, 04:05 AM
Jep da was ik, dacht eerst dat het mijn boite was. Auto heeft dan een dag binnen gestaan en het was zoals beezer zegt iets aan de middendemper maar niet de ophangingsbeugel.
Het was een metalen plaat die ronde de uitsparing van den middenpot van de carrosserie zit die gelost was, heel miniem hoor een paar mm over een lengte van 10cm.
Gevolg was, door het gedaver van de dieselmotor trilde die plaat mee en als ik dan mijn versnellingspook bewoog beweegt er onderaan iets heel miniem zodat die plaat de carrosserie raakte, en heel veel lawaai maakte, echt schrikwekkend. Maar enkele strepen dichting ertussen en alles opgelost. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

Aangezien jij pas je uitlaat hebt laten steken zal het zoeits wel zijn (hoop ik voor u).

Beezer
30-12-02, 04:23 AM
oei, zoals je kan lezen was het dus niet de ophangbeugel maar wel het hitteschild. maja, komt ongeveer op het zelfde neer he.

a3ke
30-12-02, 04:34 AM
dacht al dat het iets dat ik me kon herrineren bij je van iets dat los kwam plaatje ofzo , kan bij mij idd ook zo zijn , ga dat als ik binnen ga voor de twister eens nazien en desnoods dus ook wat dichting laten tussenspuiten
het is inderdaad een zeer luid schrikwekkend geluid gepaard met enorm veel trilling en dan ineens zo snel en zonder reden dat het gekomen is weer weggaat .

mercikes allemaal voor snelle respons , nu slaap ik hopelijk sevens al wat beter (wat de laastte dagen zeer slecht al is , niet auto related , health ....)

KoningDanny
03-01-03, 02:38 AM
En a3ke hoe ist afgelopen ? Alles terug in orde ?

a3ke
03-01-03, 06:25 AM
hij heeft het sporadish nog steeds :(

maar omdat twister nog niet geleverd is hebben we ook nog geen kit tussen de hitteschilden kunnen spuiten dus .....