View Full Version : Siteje me films en info is er
Graag jullie mening
Onthoud wel , ben super leek in dit alles en is eerste keer dat ik site maak .
Vertel me wat jullie er van vinden alsook van content me de filmkes enzo
BTW , nu kan je werkelijk de lelijke uitlaatsound horen (is toch verleden volgende donderdag , ASAP terug update dus :p )
http://users.pandora.be/a3ke/
PS : streety , sorry voor dubbel post maar hoort evenveel hier als in diesel motoren heh ;)
Knappe dinges he. En uwen site vlat goe me ze.
Ps. welke veranderingen gaan er donderdag gebeuren misschien aan je uitlaatsysteem?
wel donderdag gaat hij binnen om dus uitlaat drastish volledig aan te passen .
Wat gaat er gebeuren namenlijk volgende :
-Grotere downpipe voor turbo
-Twister
-Inox dubbel gepolierd 68 mm
-Dubbele Platovale DTM eindstukken (dus links en rechts)
en dan hopen lekkere sound , prestaties en dat herr Sublimo tijd heeft om terug filmkes te gaan maken :rolleyes:
christophe320d
24-12-02, 01:44 AM
knappe wagen, toffe ice install, wa kan nen mens nog meer wensen hé ;)
kan da da ik u vorige week gezien heb op de baan van aalst naar ninove??ge stond op de zijberm als ik me niet vergis
greetz,
knap
nice
tof
sjek pic 5 van ice install..plak is ni weg
bctmember
24-12-02, 01:56 PM
toffe site
die moteur ziet nogal af precies:p
denk ni da moteurke zo hard afziet , allé , zal het dan toch ni erg vinden want hij reclameerd toch ni me olie te verbruiken , gewoonweg geen lek , misschien half literke eerste 20.000 Km
Altijd rustig lekker warm rijden en dan geleidelijk aan tot de max gaan
Die dag has ik al veel kilometers ervoor eropzitten (mijne cameraman gaan halen:D )
Eén vraagje Steven , heb je alles al upgeload?? :confused:
Greetzzzzz
skyrookie
24-12-02, 07:08 PM
wat is het nut van zo een grotere downpipe voor uwe turbo ?
OK Pioux , ik zie ook dat je mijn aangepaste tekst ook hebt geuploadet.
Tx m8
Greetzzzzz
my pleasure...my pleasure
Tis donderdag... ik ben is benieuwd wat er gebeurt is aan uw car a3ke ;)
twister was ni binnen , vuil skytune zakken :(
ze hadden belooft nog te leveren vorige week , hebben ze dus ni gedaan
voor de rest zijn alle werken uitgevoerd :)
downpipe is vergroot , 68 mm inox is gebruikt , cat steekt er nog voorlopig (tot twister is geleverd) maar die is leeg dus houd ni veel tegen ;) , dubbele L+R DTM plat ovaal is installed en hangt schoon recht en even lang eruitstekend (huzarenwerk , zelf me 5 man onder auto gestaan op 1 moment om alles vast te houden en vast te "speten")
maar moe zeggen , resultaat is al heel ferm :D en twister zal het nu enkel nog maar fermer maken , foto's van de werken zijn gemaakt maar zijn mega groot (2 mb stuk) dus eerst aanpassen en filmkes ga ik nu gaan maken samen me herr sublimo weer , die ga ik dus sevens uplaoden
maar voor foto's , films en website (ga ik ni zelf meer doen , zie nu pious creatie veeeeeeel beter ) gaat ge moeten afwachten tot alles in orde is en pioux de update heeft doorgevoerd
het is jullie wachten waard 100 %
PS : beezer , auto rijd soepeler nu maar precies trager maar zeker soepeler en krachtig
Het begin van je uitlaat is dus 68mm.
Welke diameter heeft die Twister dan? Daar een idee van?
Het feit dat je met een lege kat rondrijd doet niet veel goed aan je vermogen...
en je bent toevallig niet elke keer je je uitlaat veranderd hebt op een testbank gaan staan?? zodat het nu es duidelijk is of je nu pk's of koppel verliest of niet???
groeten
René
wel als gij me had gesponserd voor elke keer die dyno had ik dat wel willen doen :)
en soms heb kan je geen verlies hebben op rollen , pk's of koppel maar toch anders gaan rijden
Sublimo
27-12-02, 03:06 AM
Als de update online is zulde wel zien da Davy zijne oto rijdt gelijk da hij klink, FUCKING SNELLLLLL
Het geluid is machtig, ma ik hoop da de twister geen ander geluid gaat produceren of het te neig gaat vervormen, want het klinkt nu zallliiiiigg
@ Davy, als de site online is, linkje posten of sturen he ;)
Nasty Student
27-12-02, 03:17 AM
id linkje posten hebk ook gevraagd ;)
gewoon de site int oog houden heh mannen , er zal duidelijk new of updated sections bijkomen , dit zodra mijn webstylist zich heeft uitgeleefd :)
BTW , alles staat al geupload en wacht op linking via de site :)
http://users.pandora.be/a3ke
Nasty Student
27-12-02, 05:50 AM
maar dikwijls kijken dan!!!:rolleyes:
Sublimo
27-12-02, 09:14 AM
tis nu 1:10 en sta nog ni online, foei foei Davy :p
C ya
ik heb mijn deel gedaan , alles staat er maar gun ne mens eens wat nachtrust , mijn wegpagedesigner moet morgen gaan werken dus straks oet hij eraan verder .
Pioux , nogmaals TY :)
nog altijd nix, kben benieuwd...
Sublimo
27-12-02, 10:29 PM
SITE IS ONLINE
hihi :D
sublimo is de rapsten maar inderdaad online met alle pics en movies.....
enjoy and weep
kwille da ooooooooooooooooook:( :( :( :(
bon, de luidste vag tdi is dus gevonden é: die van A3'ke!
miljaar, voor zover ik het gehoord heb vond ik het echt wel een megalawaai... !!
wat vind jij er nu van??
da's dus een 68mm dikke buis van helemaal vooraan tot achteraan, zonder potten of nix é??
hoe zit het met het koppel? moet je het in de hogere regionen gaan zoeken, of heb je nog altijd veel koppel onderin? (jij hebt waarschijnlijk wel overal veel koppel ma bon...)
is dit nu niet schadelijk voor de kleppen die zouden kunnen verbranden door het wegvallen van de tegendruk???
zou dit lawaai mede te danken zijn aan die giga turbo van jou en al dat koppel en paarden of simpelweg door de uitlaat??
lotta questions, hope 4 some clear answers:D
groeten
René
merci voor al de moeite om het online te krijgen.
red devil
28-12-02, 12:20 AM
lekkere site nog veel geluk ermee zenne
Sublimo
28-12-02, 12:48 AM
@ Turbo, volgens mijn ogen en oren klinkt het inderdaad goe, kem de filmkes zelf gemaakt :D
En Davy zei tegen mij da zijne oto soepelder rijd dan met zijn stoofbuis ;)
BTW is wel nog zonder twister he, die komt met de paashaas
@ A3ke, correct me if im wrong
Sublimo
28-12-02, 01:05 AM
A3ke gaat een beter antw kunne geven he, da is mijn gedacht en tgeen wa ik opgevangen heb
Lord Tom
28-12-02, 01:44 AM
beestige voiture over't algemeen, meer ga'k der nie op zeggen!
:cool:
En 'k vind het trouwens ook ne prachtige site. Heel proper, overzichtelijk en aanvaardbare laadtijden.
Greetz,
Lord Tom
thx thx thx allemaal
ten eerste al kwam groot idee wel van mij en uitgewerkt dank ik Pioux zeer hard voor het compleet hermaken van de site ivm gebruikersgemak en layout , ook om de laatste update en toekomstige updates te gaan maken (ik heb nu nog 100 Mb telenet webspace over/ tot mijn beschikking)
nu naar het systeem onder de wagen , heb dus momenteel niks potten meer (de cat steekt er nu nog maar was al leeg van toen er 15 km op de teller stonden) , de downpipe (uitlaat van turbo naar collector) is vergroot , dan gaat er ergens begin volgend jaar een grote twister voor mijn wagen gemaakt opkomen , momenteel voorlopig hangt cat daar nog en dan flens naar de net gemaakte 68 mm inox volledige lijn (op foto's zichtbaar) en dan zoals je kan zien online maatwerk naar 2 DTM style platovale eindstukken van Pro Inox (zonder binnenwerk mits ik dit al om te beginnen niet graag zie en ten tweede dan veel te duur vind) .
nu over die tegendruk daar durf ik me niet over uitspreken , velen staan op die tegendruk (in logica sta ik er ook op) en zonder aanpassingen kwa turbodruk of andere zware motortuning is deze nodig maar bij mij nu met de grotere turbo en de hogere druk moet die tegendruk verlicht worden , normaal word die berekent fabrieksuit met alle afmetingen op niet aangepaste motor (chiptuning alleen vraagt geen andere tegendruk)
Nu ik heb het wel nodig en om het resultaat te verbeteren ga ik beroep doen op de hopelijke betere werking met twister mits deze de tegendruk sneller wegneemt
dus om voorzichtig op het dilemma tegendruk bij TDI vag te antwoorden , indien geen grote aanpassingen aan motor (chip is geen grote aanpassing) heb je het nodig om geen verlies te gaan lijden
nu voel ik opmerkelijke verbetering tegenover ervoor , soepeler haast trager gaan maar voller en krachtiger , het is moeilijk te omschrijven , afwachten op wat twister met prestaties en sound gaat doen
nu over sound , echt geweldig , weer voorzichtig gesproken , mooier dan met ne doormaatse naft
nen echt ultra diepe sound gekoppeld aan in het optrekken een lichte "grol" , zo precies grollen van nen grote bozen hond , de dumpvalve hoorde nog beter wanneer iets te snel schakelen (overtollige druk aflaten)
alles moeilijk te onschrijven en uit te leggen zo op board of op site maar via de fotos en films kan je een zeer goed overzicht bekomen al neemt een camera niet zo echt zuiver en diep op als in het echt .
nu ben ik er zeer tevreden van , combinatie van huiscreatiestukken , Pro Inox en Skytune en dat op nen moderaat getunenede TDI motor is zeer loud , allen die kunnen , live aanzien en horen is de boodschap , kan ik ook beter uitleggen dan al typend
PS : verwachte van de twister is : vinniger worden in prestaties maar doch soepel blijven en extra dimensie aan de sound te koppelen , meer een turbine effect maar dan laag en diep en niet zoals een echt trubine hoog en schril
dit zijnde uit te gaan van de gast van de shop die ik nu wel 100 % vertrouw met het vakmanschap dat hij heeft getoond en de info die hij me verstrekte tijdens , voor en na de installatie
nu zal iedereen wel ongeveer genoeg info hebben zeker
:D
ahum, da's een hele brok:D
allé, wat ik ga doen ga ik nog zien na verloop van tijd.
kzen alvast blij voor u dat je de gewenste sound bereikt hebt.
groeten
René
vBulletin v3.0.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.