View Full Version : Uitlaatsysteem op 1.9TDI????
Ja mensen... tis mijne eerste keer hier...
ik ga meteen met de deur in huis vallen:
Ik heb mij dus ne S40 1.9TDI aangeschaft, zonder etwa te veranderen kan niet é, dus nieuwe bumpers en zijspoilers op ongeveer eigen ontwerp, ik bedoel ongeveer omdat veel invloeden van audi en bmw zullen inzitten, enfin om een lang verhaal kort te maken, nog 1 probleempje:
Hoe zit dat nu met inox op nen diesel?
Geeft dat geluid? Zo ja, in welke configuratie? (cat, dempers, eindstukken)
alvast vele mercikes:D
The godfather
13-12-02, 05:03 PM
WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu om direct de deur terug buiten te trappen:
Met Pro-Inox gaat ge wel goed resultaat krijgen! Ge moet mijn broer zijn Audi A4 (TDI) eens horen daarmee! Bangelijk!
Heeft wel een volledige lijn van voor tot achter en 2 uitl. L+R
En is dat ASI of MASI(spec. voor diesel) eindstukken?
ThX
Just_Cruisin
13-12-02, 06:00 PM
Welkom !
Ik heb weinig ervaring met uitlaten op ne diesel, alhoewel ik moet toegeven dat Pro-Inox idd een heel mooie sound heeft !
Het best is dat je via dit board es vraag aan andere diesel rijders uit je streek of je eens mag komen luisteren, post deze vraag eventueel een onder Diesel motoren ...
En anders, hopelijk kan je via deze sectie vééééél te weten komen ivm volvotuning !
Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust, we gaan alles doen om je te helpen !
Twee dingen Godfather,
is dat ASI of MASI en oeveel heeft em eraan betaald?
En het belangrijkste , hij heeft geen tegendruk meer , nemen zen prestaties dan niet af? En ook nog , is het gewoon een rechte buis van voor naar achter of wat ist?
Het zen dus VIER vragen geworden :o
:D Thanx
Greetzzzzzzzz
Is hier niemand die dus me ne 1.9TDI rijdt met een inox-uitlaat EN en bangelijke sound?
Zeg Just_Cruisin' is dat een lip van Lester vanvoor? CHIC!
GREETZ
Er was ene , namelijk A3ke geloof ik , die een uitlaatlijn had , maar problemen had...
Greetzzzzzzz
Just_Cruisin
13-12-02, 07:51 PM