View Full Version : Probleem bij het remmen
BmwCompact
23-11-02, 04:17 AM
Ik heb een probleem met mijn remmen namelijk -> als ik eerst begin te rijden dan rem ik zeer normaal en zonder geluid maar als ik 10 kilometer gereden heb en al enkele keren heb moeten remmen dan beginnen die te piepen wat kan dat zijn???? :confused: :mad:
Voor wie het mag interesseren je kan mijn wagen bekijken op ->
klik hier (http://www.rodi.be)
het is de 318tds 1995 compact nu weet je bij welke wagen ik het remprobleem heb en ik heb hem nu nog maar 3dagen ...:confused:
kijk eens naar de remschijven , is daar een grootte rand aan rond de buitenzijde , met 200 000 km kan het zeer goed zijn da de schijven naar de kl.. zijn het ligt nie zo zeer aan de blokken want ie piept nie in het begint zegt ge , ik had ook vroeger een wagen van+/-250 000 km aan daar had ik ongeveer het zelfde en da was dan omda mijjn schijven te dun waren gekomen (verslijten ) en daardak dan een paar keer goed remde kwamen die warm op den duur en blijkbaar was die warmte in samenspel met die te dunne schijven dan het probleem , anders schijven laten steken en alles was terug ok
kwa prijs is dit natuurlijk een redelijke kost andere schijven , mar ja kan ook door den boord komen van op den buitenkant komen zunne, indien dit zo is even laten herslijpen dan ge .
p.s. ik heb me nu een andere wagen maar heb mijn vorige nie verkocht , heb hem nog altijd hier staan en heeft nu 280 000 km en buiten de nirmale slijtage kosten , ( remmen; banden;rollementen ,.... ) nog nooit geen "breuk " kosten gehad , strat en draait gelijk nieuw maar alles hangt idd af van het onderhoud en de manier van er mee rijden ; ne keer doorduwen kan , maar raad toch nie aan om er elken dag mee te vlammen gelijk ne zot weie :D
BmwCompact
25-11-02, 04:57 AM
sorry hiervoor
Was zo maar her en der aan het posten maar ga daar toch mee stoppen hoor ik heb goede voornemens en ben niet van plan om daar tot nieuwjaar mee te wachten.
Namelijk: vanaf nu post ik al mijn vragen maar een keer en in een afdeling.
Sorry voor de mess die ik al gecreërd heb en ik beloof dat je nu alleen nog maar positief zal denken over mij.
:rolleyes:
Originally posted by BmwCompact
Namelijk: vanaf nu post ik al mijn vragen maar een keer en in een afdeling.
:rolleyes:
In 1 keer en in 1 afdeling? Percies niewaar... ik heb da bericht al ergens gelzen en dat was in 'ICE'!
BmwCompact
25-11-02, 08:42 PM
GREETZ
vBulletin v3.0.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.