PDA

View Full Version : twister of gewoon cat weg,etc...?golf4 tdi

Vehicon
21-11-02, 06:11 PM
Ik heb vorige week mijn Remus laten weghalen en vervangen door een volledige INOX-lijn,heb nu alleen mijne CAT nog maar ben van plan om ook de cat weg te doen daar ik een zwaarder geluid wil hebben maar vooral het gefluit van de turbo is voor mij de prioriteit,wat ik nu zou willen vragen is wat ik daarvoor het beste kan doen...;gewoon mijne cat weg en vervangen door een INOX-lijn verder,of in de plaats van de cat een TWISTER steken (model speciaal voor de tdi's),ook heb ik een chromé kelk besteld met een inwendig draaiende rotor van Green.(dit zou ook al helpen voor het geluid heeft men mij verteld!!)Heb geen eindpot of dergelijke,gewoon onder de golf een bocht naar onder wijzend in de diameter van de inox-lijn,niet zichtbaar vanachter.Who can help me???!!! groeten V

Beezer
21-11-02, 07:53 PM
Originally posted by Vehicon
Ik heb vorige week mijn Remus laten weghalen en vervangen door een volledige INOX-lijn,heb nu alleen mijne CAT nog maar ben van plan om ook de cat weg te doen daar ik een zwaarder geluid wil hebben maar vooral het gefluit van de turbo is voor mij de prioriteit,wat ik nu zou willen vragen is wat ik daarvoor het beste kan doen...;gewoon mijne cat weg en vervangen door een INOX-lijn verder,of in de plaats van de cat een TWISTER steken (model speciaal voor de tdi's),ook heb ik een chromé kelk besteld met een inwendig draaiende rotor van Green.(dit zou ook al helpen voor het geluid heeft men mij verteld!!)Heb geen eindpot of dergelijke,gewoon onder de golf een bocht naar onder wijzend in de diameter van de inox-lijn,niet zichtbaar vanachter.Who can help me???!!! groeten V

pas op met je cat te verwijderen, das al 1 tip die ik je kan geven.... (probeer de search funcite is ivm met a3ke zijn uitlaataanpassingen)

Kaze
23-11-02, 09:42 PM
mijne cat is vervangen door twister en geen problemen

Junni
03-12-02, 08:42 AM
Mijn cat vervangen door rechte buis (eindpot ook vervangen door buis) en geen problemen !

Kaze
03-12-02, 06:25 PM
junni..kzie da ge met 115 pk rijdt..

indien het een 6-bak betreft heb ik nog box te koop liggen

Junni
03-12-02, 08:03 PM
Het is inderdaad een 6-bak, maar heb al lang een powerbox steken ;)

Dat maakt trouwens toch niet uit of het een 5 of 6-bak is, allé, toch niet bij het type da'k nu heb.

Tnx for asking !!