View Full Version : golf4 " tdi gefluit"...?!wat nog...
Vehicon
19-11-02, 05:05 AM
gasten...ik heb van de week mijn remus uitlaat vervangen voor een clean achterste,daarmee wil ik zeggen;ik heb alles vanonder laten vervangen door een inox-lijn,heb alleen nog mijn cat laten steken en heb een chromé kelk besteld met een soort roterende spoel in!Gevolg...heb al een beetje da gefluit da ik wil hebben maar da is maar zus en zo vind ik en vroeg me af wat ik nog kon doen om dit geluid te versterken(vb;cat weg-pro inox pot-twister?????? etc)kennen jullie nog truuks om me te helpen?ohja heb geen eindpot meer(no remus pro inox,gewoon een klein inox buis naar onder gericht onzichtbaar van vanachter! hope y'all can help me....... greetz V
EL BrAmPiE
19-11-02, 07:19 AM
was het niet zo van nooit je kat weg te halen op een diesel? omdat je dan je tegendruk verliest, en zo pk's kwijtspeeld?
feitelijke prestatieverlies heb je niet met cat te verwijderen maar zeker geen winst
rijgedarg word ook aangepast , je creerd een stil dood momentje , bij de 1ne is dit al meer dan bij de andere
de 1ne vind het juist luek hiermee rond te rijden , de andere haat het
wijze tip , laat hem steken , minder doemp achter u en geloof me ,lelijk lawaai bij optrekken anders
BTW , twister is rommel , hebben het besproken en geavalueerd , jeb nt zelfs beter af met een gewone buis ipv je cat
een twister ok , het twist en zorgt ervoor dat je gassen sneller weg zijn maar het debiet blijft zelfdeo f zelfs minder en dit zorgt net voor het ietsje extra
deevious
19-11-02, 04:49 PM
Het spreekt dan ook voor zich dat die Twisters buitengewoon populair zijn in de motorsport.
wil je meer gefluit, monteer dan de turbo van de 150pk ..... ffffffffsssssppffffiieeew .... aaah
sitting duck
30-11-02, 06:37 AM
mijne diesel dieje fluit als geenander en ik heb geene turbo ,legt gewoon u rca kabels bij uw voeding en dieje zal fluiten als ne kanarie :)
Ik heb gewoon mijne schakeldraad bij mijne rca gelegd en de kabels van men compo set en da is blijkbaar al teveel maar ik laat het zo want ik hoor het graag ,er hebben al veel pasagiers gevraagt ,is dat u turbo :) lol
Flashy Dude
30-11-02, 08:36 AM
@ sitting duck.... da's nie te doene:D :D :D
Er komen soortgelijke herinneringen boven van mijnen eerste bimmer geweest.
benz
vBulletin v3.0.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.